1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

peugeot 207 1.4 8v ustawienie rozrządu po kolizji bez blokad

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Tomek Białystok, 1-06 18.

  1. Tomek Białystok

    Tomek Białystok Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-11 16
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Białystok
    cześć jak w tytule. Zerwany został pasek rozrządu, ale przed zdjęciem głowicy chciałbym założyć nowy najtańszy pasek i zakręcić wałem ew. jelśli będzie się swobodnie obracał to zmierzyć kompresję
    wałek rorządu mam na blokadzie, do wału korbowego potrzebna jest blokada wsuwana za podstawą filtra oleju. Nie widzę innych cech czy da się to zrobić bez tej blokady ? ew ktoś ma wymiary ? może coś dotoczę bo 350 zł na jeden samochód to troche sporo a w okolicy nikt nie ma na jutro pożyczyć
     
  2. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 384
    Docenione treści:
    1 392
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
  3. Tomek Białystok

    Tomek Białystok Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-11 16
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Białystok
    Z mojej dokumentacji technicznej i z oceny organoleptycznej nie ma w tym zestawie blokady walu korbowego przypominam wersja 8v

    Ciezko mi tam zwymiarowac na oko strzelam 30 i wypust na jakies moze 6 na koncu
     
  4. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 384
    Docenione treści:
    1 392
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
  5. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 324
    Docenione treści:
    381
    Miasto:
    Lubliniec
    Możesz zajrzec endoscopem i znaleźć punky blokady. Mysle ze wiertlo 6 podejdzie
     
    mechanik.k lubi to.
  6. Tomek Białystok

    Tomek Białystok Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-11 16
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Białystok
    Odkrecilem juz podstawe filtra oleju zeby miec wiecej miejsca, jest tam duzy otwor jakies fi30 przez ktory lusterkiem widze naciecie na kole zamachowym w ktore moze i wejdzie wlasnie jakies fi 6 lub 5.5 chyba ze zle okreslilem miejsce blokady... stad moj post na rysunku z autodaty wychodzi ze tam a filmy z yt wszedzie mazak przy wymianie paska. Po zerwaniu zaczynaja sie schody
     
  7. komar200

    komar200 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 494
    Docenione treści:
    309
    Miasto:
    grudziadz
    Na nowym pasku są oznaczenia i na kołach pasowych też,więc w czym problem.
     
    toomii76 lubi to.
  8. Tomek Białystok

    Tomek Białystok Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-11 16
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Białystok
    To dopiero bym bigos zrobil. Nie obraz sie ale nie sugeruj czegos o czym nie masz pojecia. Kolo walka jest na trzpieniu blokujacym a znak na kole wypada gdzies w powietrzu natomiast na kole walu korbowego nie ma zadnego znaku wiec jak niby ma pasowac ? I gdzie ?
    Gdyby to bylo takie oczywiste to bym nie zawracal glowy. Pasek pewnie pasuje do kilku modeli peugeota stad znaki na nim kolko pewnie tez ale w tym silniku nijak sie maja znaki z paska

    To 206 jamam problem z 207 tam jest inaczej
     
  9. ryszard70

    ryszard70 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-08 11
    Postów:
    38
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Sląsk
    Wykręć świece i ustaw GMP
     
  10. Tomek Białystok

    Tomek Białystok Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-11 16
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Białystok
    chciałem to zrobić na blokadach, w 1.6 hdi z tego co pamietam tłoki sa w linii
     
  11. adam89

    adam89 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-01 12
    Postów:
    250
    Docenione treści:
    28
    Miasto:
    Kraków
    Ale ty masz benzyne czy hdi . Bo sie pogubilem .W benzynie blokade dorobisz z wiertla i kawalka druta . otwor w bloko napewno nie ma fi 30. Kolo 6mm
     
  12. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 384
    Docenione treści:
    1 392
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Chciałem ci pokazać jaki rozmiar blokady.Bartek 4x4 też ci napisał jaki rozmiar.
    I nie obrażaj mnie bo ja nie obrażam ciebie
    A blokada 0132-QY. pasuje też do innych silników i można ją dorobić.Ja kupuje blokady albo pożyczam bo jak jest samoróbka to jak się coś wydarzy to potem się zaczynają problemy z klientami

    http://replace-timing-belt.com/how-to-replace-timing-belt-on-peugeot-207-1-4-2006-2009/


    https://translate.google.com/transl...elt-on-peugeot-207-1-4-2006-2009/&prev=search
     
  13. Tomek Białystok

    Tomek Białystok Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-11 16
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Białystok
    Nie chcialem urazic tymbardziej kogos kto stara sie pomoc. Jutro jeszcze to bede kontroliwal
     
    mechanik.k lubi to.
  14. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 418
    Docenione treści:
    819
    Miasto:
    turek
    Ostatnio edytowano: 1-06 18
  15. Tomek Białystok

    Tomek Białystok Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-11 16
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Białystok
  16. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 384
    Docenione treści:
    1 392
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
     

    Załączone pliki:

  17. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 324
    Docenione treści:
    381
    Miasto:
    Lubliniec
    Jutro z rana wrzuce z autodaty
     
  18. komar200

    komar200 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 494
    Docenione treści:
    309
    Miasto:
    grudziadz
    Racja co do tego silnika, lecz to nie zmienia faktu że to ty nie masz pojecia
    I motasz sie z tak prostym silnikiem. A gdyby nie było blokad to jak ustawić rozrząd, bez obrazy kolego.
     
    Tomek Białystok i WOODOO lubią to.
  19. Tomek Białystok

    Tomek Białystok Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-11 16
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Białystok
    Dziekuje wszystkim za pomoc i ...przepraszam za wywody. Rzeczywiscie blokada fi6 pasuje. Zalozylem nowy pasek pokrecilem walem obraca sie swobodnie w poniedzialek zmontuje go na tyle zeby pokrecic rozrusznikiem i zmierzyc kompresje. Bylby to pierwszy motor po zerwaniu paska bez kolizji w mojej karierze

    Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
     

    Załączone pliki:

  20. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 324
    Docenione treści:
    381
    Miasto:
    Lubliniec
    Ten tez przeżył
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. peugot 207 1 4 blokady

    ,
  2. wymiana rozrządu peugeot 1.4