• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Peugeot 307 1.6 HDI brak mocy

AutoManiak85

Bywalec
Dołączył
22.11.2019
Postów
63
Punktów
2
Wiek
36
Miasto
Legnica
Witam.
Brak mocy w peugeot 1.6 HDI 110 KM.
Wywalony FAP, wywalony katalizator, turbo ok,
Auto ma błąd EGR, który jest zaślepiony i błąd pedału przyspieszenia.
Miał ktoś podobny problem i udało mu się go rozwiązać?
Już brakuje mi pomysłów...
 

AutoManiak85

Bywalec
Dołączył
22.11.2019
Postów
63
Punktów
2
Wiek
36
Miasto
Legnica
Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Ciśnienie paliwa na biegu jałowym 251 Bar
Ciśnienie paliwa przy 2000 obrotów 605 Bar

Ciśnienie doładowania na biegu jałowym 988 mbar
Zadane ciśnienie doładowania na biegu jałowym 1012 mbar

Ciśnienie doładowanie przy 2000 obrotów 953 mbar
Zadane cisnienie przy 2000 obrotów 1082 mbar

Gruszka w turbo sprawna. Nie wiem czy zawór upustowy działa, ale błędu nie wywala

Wywal jeszcze silnik i po problemie...
Takie auto do mnie trafiło od innego mechanika, więc daruj sobie docinki.
 

Mengog

SuperMechanior
Dołączył
9.09.2015
Postów
383
Punktów
29
Miasto
Jelenia Góra
Może przejedz się z komputerem, sprawdz czy ciśnienie paliwa jest dobre podczas jazdy.
 

Jarzi

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.04.2017
Postów
5501
Punktów
1479
Wiek
31
Miasto
Kaczory
Zasadniczo parametry ktore wypisales nic nie daja. Wrzuc w wiekszym zakresie obrotow.
 

Lebiedz

SuperMechanior
Dołączył
8.03.2017
Postów
297
Punktów
149
Zapnij wakuometr miedzy sztangę turbiny a zawór sterujący .
Nie żebym się czepiał ale następne pytanie będzie jakie powinno być podciśnienie na sztangę.... A następne pytanie jakie powinno być podciśnienie przed n75... Ale temat jest rozwojowy :D;)
 

Stanisław 1946

Weteran
Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
23.08.2013
Postów
5994
Punktów
980
Wiek
75
Miasto
Szczecin
Sprawdzamy w sposób następujący; przykładamy język do przewodu za N75 ,musimy go przedłużyć
jak język trzyma słabo to podciśnienie ca - 0,5 bar , jak mocno to podciśnienie ca -0,9 bar.
 

Iredo

SuperMechanior
Dołączył
6.06.2020
Postów
464
Punktów
71
Wiek
47
Podmien w końcu ten pedal przyspieszenia, bo szkoda czasu na doświadczenia za które płaci klient. Wyeliminujesz błędy to możesz szukać dalej.
 

winetoo

SuperMechanior
Dołączył
18.03.2014
Postów
2830
Punktów
968
Miasto
Radom
Chyba żeście tego maniaka wystraszyli, poszedł pewnie do fahofców z elektrody po poradę bo tam nie można szydzić z młodych nawet. Takie forum sztywniaków.
 

au07

Początkujący
Dołączył
12.09.2021
Postów
13
Punktów
0
Mam takie błędy w swoim Peugeot 307 2.0 HDI 2004 rok i apli się lampka antypolution fault. Od czego zacząć mądre głowy? Myślałem najpierw o czyszczeniu zaworu EGR.

P0487 błąd ogólny Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" Open Obwód sterowania przepustnicy recyrkulacji spalin „A” otwarty

P1435 Peugeot A/C Refrigerant temperature circuit Range/Performance. A/C Obwód temperatury czynnika chłodniczego Zakres/wydajność

P1445 Peugeot EDC16C3 - Additive system. Quantity of additive too high. EDC16C3 - System dodatków. Zbyt duża ilość dodatku.
 

winetoo

SuperMechanior
Dołączył
18.03.2014
Postów
2830
Punktów
968
Miasto
Radom
Mam takie błędy w swoim Peugeot 307 2.0 HDI 2004 rok i apli się lampka antypolution fault. Od czego zacząć mądre głowy? Myślałem najpierw o czyszczeniu zaworu EGR.

P0487 błąd ogólny Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" Open Obwód sterowania przepustnicy recyrkulacji spalin „A” otwarty

P1435 Peugeot A/C Refrigerant temperature circuit Range/Performance. A/C Obwód temperatury czynnika chłodniczego Zakres/wydajność

P1445 Peugeot EDC16C3 - Additive system. Quantity of additive too high. EDC16C3 - System dodatków. Zbyt duża ilość dodatku.
Jakie oznaczenie ma silnik albo kuni ile?
 
Do góry Bottom