• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Peugeot 307 1.6 HDI brak mocy

au07

Początkujący
Dołączył
12.09.2021
Postów
13
Punktów
0
Prugeot 307 2.0 HDI 110 kuni. 2004 rok
 

lalek

SuperMechanior
Dołączył
5.03.2013
Postów
143
Punktów
32
Miasto
UK
P0487 błąd ogólny Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" Open Obwód sterowania przepustnicy recyrkulacji spalin „A” otwarty

P1435 Peugeot A/C Refrigerant temperature circuit Range/Performance. A/C Obwód temperatury czynnika chłodniczego Zakres/wydajność

P1445 Peugeot EDC16C3 - Additive system. Quantity of additive too high. EDC16C3 - System dodatków. Zbyt duża ilość dodatku.

P1445 - opis tego błędu to nic innego jak to, że dolna część filtra jest już zapchana. Więc czyszczenie/wymiana prawdopodobnie rozwiąże ten problem. Zacząłbym od dalszej diagnozy nadając temu błędowi priorytet.

Jakim testeterem został sprawdzony ten samochód? Pytam ze względu na ciekawy angielski, jakby tłumaczony z innego języka i reszta przetłumaczona po polsku.
 

Stanisław 1946

Weteran
Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
23.08.2013
Postów
5994
Punktów
980
Wiek
75
Miasto
Szczecin
Tym dieslem jeżdżę 15 lat. Nie raz wypalałem FAP. Nie jeżdżę tylko na wolnych obrotach. Pewnie o to Ci chodzi. Czekam na radę, a nie przycinki.
No właśnie dopisałeś się do innego i nie wiedziałem czym właściwie jeździsz.
 

au07

Początkujący
Dołączył
12.09.2021
Postów
13
Punktów
0
Czyli tak jak myślałem. Trzeba się dostać do EGR najpierw i wyczyścić. To nie jest takie łatwe w peżocie. trochę roboty.
 

lalek

SuperMechanior
Dołączył
5.03.2013
Postów
143
Punktów
32
Miasto
UK
A gdzie ja wspomniałem o EGR? I czy EGR jest filtrem?

BTW. "Dalsza diagnoza" nie oznacza koniecznie "odkręcaj/zamawiaj". Do EGR warto będzie zajrzeć i tak, ale po zdiagnozowaniu, a nie teraz, bo teraz te błędy nie znikną kiedy wyczyścisz EGR.
 

au07

Początkujący
Dołączył
12.09.2021
Postów
13
Punktów
0
A gdzie ja wspomniałem o EGR? I czy EGR jest filtrem?

BTW. "Dalsza diagnoza" nie oznacza koniecznie "odkręcaj/zamawiaj". Do EGR warto będzie zajrzeć i tak, ale po zdiagnozowaniu, a nie teraz, bo teraz te błędy nie znikną kiedy wyczyścisz EGR.
To o jakim filtrze mówisz? Powiedz tak jasno.
Automatyczne połączenie postów:

FAP wypalałem na trasie.
Automatyczne połączenie postów:

Może myślisz o takim czymś
 
Ostatnia edycja:

lalek

SuperMechanior
Dołączył
5.03.2013
Postów
143
Punktów
32
Miasto
UK
Może myślę o czymś takim. I może wypalałeś, tylko skąd ten błąd w takim razie? Co mówią dane rzeczywiste na temat tego filtra w tym właśnie aucie?

Generalnie widzę, że jeszcze nie wiesz co Cię czeka, skoro piszesz tak jak piszesz, choć chciałbym się mylić. Poza tym jak rozumiem za sprawę chcesz zabrać się samodzielnie, a tutaj tylko badasz teren? Jeżeli tak to ja Ci napisałem od czego ja bym zaczął, a Ty zrób z tym co uważasz.

Baw się dobrze :)
 

winetoo

SuperMechanior
Dołączył
18.03.2014
Postów
2830
Punktów
968
Miasto
Radom
Pierdolice jak ksiądz po kolędzie! Zrób mu procedurę wymiany filtra (FAP) bo żadne wypalanie tego błędu nie usunie. Został przekroczony limit dotrysku płynu (zmiękczającego) i teoretycznie potrzebna jest wymiana fizyczna tegoż filtra ale wystarczy zrobić to propagandowo (takie czasy).
 
Ostatnia edycja:

au07

Początkujący
Dołączył
12.09.2021
Postów
13
Punktów
0
Wszystko fajnie. Tylko samochód wart jest mniej niż 3tys. Każdy koszt wymiany jakiegoś podzespołu jest bez sensu. Nie chcę inwestować w ten samochód. Jak zawsze. Musi być jakieś wyjście bezkosztowe. Byłem nawet w serwisie peugeota z palącą się lamką antypolution fault. Próbowali podpiąć pod komputer i nie mogli, lampka sama zgasła. Przejechali się nawet i stwierdzili, że błędów nie ma. Ale po 50km jazdy do Warszawy znów się zapaliła i już do tej pory nie zgasła. Nadmieniam, że serwis nie wziął ani grosza (chyba z litości-samochód z 2004 roku). Dlatego pomyślałem o samodzielnej naprawie. Płyn eoles napełniałem 40 tys km temu. Chcę naprawić po taniości bo zamierzam jeszcze pojeździć z pół roku. Musi być jakieś bezkosztowe rozwiązanie czyszczenie itp. Samochód z zapaloną lamką check engine przejechał już prawie 2 tys km.
 

WOODOO

SuperMechanior
Dołączył
25.08.2014
Postów
5796
Porady
1
Punktów
2654
Musi być jakieś bezkosztowe rozwiązanie czyszczenie itp
Musisz się najeść grochówki i jak ci się już uzbiera, to z całych sił -

GIF 2021-09-06 19-52-29.gif

walnąć w tego fapa, jednocześni stukając w niego ciupagą góralską...:)
Tylko uważaj żeby ci nie poszło z gruzem, bo go uszkodzisz...:)
 

winetoo

SuperMechanior
Dołączył
18.03.2014
Postów
2830
Punktów
968
Miasto
Radom
Wszystko fajnie. Tylko samochód wart jest mniej niż 3tys. Każdy koszt wymiany jakiegoś podzespołu jest bez sensu. Nie chcę inwestować w ten samochód. Jak zawsze. Musi być jakieś wyjście bezkosztowe. Byłem nawet w serwisie peugeota z palącą się lamką antypolution fault. Próbowali podpiąć pod komputer i nie mogli, lampka sama zgasła. Przejechali się nawet i stwierdzili, że błędów nie ma. Ale po 50km jazdy do Warszawy znów się zapaliła i już do tej pory nie zgasła. Nadmieniam, że serwis nie wziął ani grosza (chyba z litości-samochód z 2004 roku). Dlatego pomyślałem o samodzielnej naprawie. Płyn eoles napełniałem 40 tys km temu. Chcę naprawić po taniości bo zamierzam jeszcze pojeździć z pół roku. Musi być jakieś bezkosztowe rozwiązanie czyszczenie itp. Samochód z zapaloną lamką check engine przejechał już prawie 2 tys km.
Kuźwa ja tobie nie każe wymieniać fapa tylko w ecu przeprowadzić procedure jego wymiany(wirtualnie). JPD!!!?
 

lukkiwlkp

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
19.12.2015
Postów
2770
Punktów
730
Wiek
34
Miasto
Pogorzela
Zezłomuj jak już nic nie warte . Kup następnego szrota .
 

au07

Początkujący
Dołączył
12.09.2021
Postów
13
Punktów
0
Zezłomuj jak już nic nie warte . Kup następnego szrota .
Dobre rady dla gromady. Można sobie pożartować z nowej beemki, ale ze starego peżota nie przystoi. Starego człowieka też starają się wyleczyć prawdziwi lekarze.
 

lukkiwlkp

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
19.12.2015
Postów
2770
Punktów
730
Wiek
34
Miasto
Pogorzela
Moje 307 2.0 hdi ma już 480000 km... I nie zartuje z peżotto. Bardzo dobre auta . Jak chcesz to mogę go wyleczyć...opcje są dwie jedna tańsza druga droższa. NFZ niestety nie refunduje takich operacji.
 
Ostatnia edycja:

au07

Początkujący
Dołączył
12.09.2021
Postów
13
Punktów
0
Moje 307 2.0 hdi ma już 480000 km... I nie zartuje z peżotto. Bardzo dobre auta . Jak chcesz to mogę go wyleczyć...opcje są dwie jedna tańsza druga droższa. NFZ niestety nie refunduje takich operacji.
... a gdzie leczysz? Mieszkam w Radomiu.
Automatyczne połączenie postów:

... a gdzie leczysz? Mieszkam w Radomiu. ... i ewentualnie jakie ceny tej usługi?
Automatyczne połączenie postów:

Już widzę koło Poznania trochę daleko
 

lukkiwlkp

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
19.12.2015
Postów
2770
Punktów
730
Wiek
34
Miasto
Pogorzela
Program? O kurde ... ty chyba za dużo czytasz diagboxa posty . Oddaj to auto do elektryka i nie będzie problemu . Lub wyślę po nie laweta I dojedzie .
 
Do góry Bottom