1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Peugeot 308 1.4 tryb awaryjny

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika gruberek11, 12-07 20.

  1. gruberek11

    gruberek11 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-11 14
    Postów:
    276
    Docenione treści:
    3
    witajcie koledzy wiem że trudno tak postawić diagnozę ale może ktoś miał podobny przypadek auto bardzo słabe nie jedzie do dwóch i pół tysiąca obrotów się kręci ledwie się porusza załączam błędy zapisane
     
  2. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 173
    Docenione treści:
    6 365
    Miasto:
    Mazowieckie
    kod silnika zapisany w magicznym rzędzie znaków pomocnym moze sie okazać bardziej aniżeli Twe błędy z doopy wyssane
     
  3. gruberek11

    gruberek11 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-11 14
    Postów:
    276
    Docenione treści:
    3
    Silnik 1.4 benzyna
    Błąd :
    P1015
    P101d
    P0172
     
  4. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    260
    Docenione treści:
    38
    Pierwszy błąd czujnik temperatury
    Trzeci za bogata mieszanka
    Sam wyciągnij wnioski, sprawa jest prosta.
     
  5. gruberek11

    gruberek11 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-11 14
    Postów:
    276
    Docenione treści:
    3
    Ok dzięki ale tłumaczenie które znalazłem pokazuje błędy związane z fazami rozrządu
     
  6. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    260
    Docenione treści:
    38
    Fazy rozrządu to drugi błąd ale na razie skupiłbym się na pierwszym i trzecim.
    Póki co trzeba mieć sprzęt żeby poprawnie ustawic wariatory. Może ktoś coś spieprzył.
     
  7. gruberek11

    gruberek11 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-11 14
    Postów:
    276
    Docenione treści:
    3
    znalazłem fakturę z czerwca na wymianę kompletnego rozrządu z dużego warsztatu więc sądzę że ustawione są dobrze prawdopodobnie nie ma sterowania czy jest możliwe żeby sterownik nie wystartował zmiennych faz rozrządu ponieważ bez okulary silnika błąd się pojawia od razu odwrót otwarty tak jakby któryś kabel przetarty

    Po skasowaniu błędów zostaje tylko jeden jest on bez odpalania silnika od razu tłumaczeni obwód otwarty

    Czy po wymianie łańcucha rozrządu robi się adaptację bo podjadę na serwisowy komputer
     
  8. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    260
    Docenione treści:
    38
    Kabelki wtyczki sprawdź.
    Potem opór nastawników.
    Ale stawiam na czujnik. Jak masz tester to sprawdź jaką widzi temperaturę.
     
  9. gruberek11

    gruberek11 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-11 14
    Postów:
    276
    Docenione treści:
    3
    Kolego dziękuję bardzo za zainteresowanie a powiedz o jakimj czujniku mówisz o czujniku temperatury? Bo mi to wygląda jakby obwód otwarte bo czyli gdzieś kabel przetarty

    Test 101d sterowanie zmiennymi fazami rozrządu yl l taki błąd cały czas jest obwód otwarty
     
  10. piohol

    piohol Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-10 16
    Postów:
    527
    Docenione treści:
    89
    Miasto:
    Kępno
    Gość ładuje się zmiennymi fazami a temp. nie sprawdzi.
    Najlepiej niech silnik wymieni ale kompletny bo wymiana słupka efektu może nie przynieść. :)
     
  11. gruberek11

    gruberek11 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-11 14
    Postów:
    276
    Docenione treści:
    3
    sprawdzony czujnik temp. i pokrywa się z temp wiec nie jest on winowajcą

    Zdarza się że auto załącza wentylatory na max. Coś mi się wydaje że sterownik uwalony
     
  12. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    260
    Docenione treści:
    38
    Sprawdzasz temp na zegarach czy czytasz w sterowniku?
     
  13. gruberek11

    gruberek11 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-11 14
    Postów:
    276
    Docenione treści:
    3
    W sterowniku
    Wyjmę jeszcze czujniki zmiennych faz tego z przodu i z tyłu może przypvhane sitka mają bo nie mam pomysłu już. Rano nie chciał zagadać po odłączeniu czujnika z przodu zagadał
     
  14. tytoos

    tytoos Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    14-05 13
    Postów:
    784
    Docenione treści:
    56
    Miasto:
    Poznań
    miałem tak samo, max do 2,5 tys. obrotów się kręciło i winny był czujnik temperatury
     
  15. gruberek11

    gruberek11 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-11 14
    Postów:
    276
    Docenione treści:
    3
    Sprawa zalatwiona, uszkodzona wtyczka od regulatora zmiennych faz - silniczek mimosrodowy.