1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Peugeot 407 2,0Hdi 2005r

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Herman-123, 18-10 20.

  1. Herman-123

    Herman-123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-10 20
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Witam!!!
    Mam taka nietypowa usterke!!!
    Pacjet 2,0hdi
    Objawy na zegarach wyswietla blad emisji spalin plus awaria skrzyni biegów.
    Bledy z kompa
    Cisnienie paliwa
    Zawor recyklingu emisji spalin.

    Auto po jakims czasie nie systematycznie wchodzi w tryb awaryjny, skrzyni biegow i gasnie.
    Dodam ze bieze sie to z zbyt malych obrotow silnika 768obr.
    Silnik pracuje na zimno rowno i trzyma 800obr.
    Po rozgrzaniu do ok 70"C zaczyna nim zucac ale nie zawsze. Z tego wynika blad skrzyni bynajmniej tak mi sie wydaje.
    Dodam ze wymienilem
    czujnik cisnienia paliwa
    podmienilem regulator ciśnienia paliwa w pompie.
    EGR nowy.
    Termostat i czujnik temp cieczy nowy.
    Wtryski po regeneracji sprawdzeniu na stole pobierczym.
    Filtr paliwa wymieniony.
    Pompa paliwa sprawdzona czysta bez opilkow.
    Wszelkie kostki do czujnikow podcisnien sprawdzone. Jedyne co jeszcze znalazlem to uszkodzony czujnik temperatury powietrza chodz bledow nie ma ale go wymienie.
    Auto odpala normalnie po wrzuceniu biegu gasnie nie zawsze. Skrzynia automat 4biegi. Nieraz zrobi 10 km i jest ok nieraz juz po odpaleniu ma objaw spadku obrotuw i jest choinka na zegarach. I gasnie ale to dlatego ze obroty spadaja ponizej 800obr i wywala go skrzynia na niskie obroty konwertera.
    Jak dodaje gazu to czasem jak by sie dławił.
    Przeplywomierz sprawny pokazuje cisnienie atmosferyczne normalnie.
     
  2. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 968
    Docenione treści:
    6 529
    Miasto:
    Mazowieckie
    przeciez te silniki bardzo łatwo się diagnzuje, bardzo czytelnie, nie rozumiem po co te wszystkie wymiany i podmiany.

    same skrzynie to kiszka, nawet sprawna chodzi jak zepsuta
     
    Ostatnio edytowano: 18-10 20
  3. Herman-123

    Herman-123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-10 20
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Nie za bardzo cos twoja wypowiedz pomogła auto ma taki objaw i dlatego pytam a jednak nie taki prosty jak juz tyle wymienione a dalej nie chodzi jak powinien 4lata dzialal jak szwajcarski zegarek wymiany biezace i tyle.
     
  4. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 968
    Docenione treści:
    6 529
    Miasto:
    Mazowieckie
    a czym to niby diagnozowane?
     
  5. Herman-123

    Herman-123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-10 20
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Diagbox lexa i autel wszystko pokazuje tak samo
     
  6. TeslaManiac

    TeslaManiac Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-11 19
    Postów:
    726
    Docenione treści:
    167
    Herman zawsze tak wszystko wymieniasz na pałe aż trafisz na przyczynę?
     
  7. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 968
    Docenione treści:
    6 529
    Miasto:
    Mazowieckie
    fap jak?
     
  8. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 536
    Docenione treści:
    844
    Miasto:
    Radom
    Hermanie na wlocie do kolektora dolotowego jest trójnik mieszania powietrza, na wlotach są klapy na podciśnienie, zdejmij z obu gruszek wężyki, zaślep je i w drogę. Jak będzie jechał to powiem ci co dalej.
     
  9. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 968
    Docenione treści:
    6 529
    Miasto:
    Mazowieckie
    pedał jak?
     
  10. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 536
    Docenione treści:
    844
    Miasto:
    Radom
    Świnia, homofob!

    :D:D:D;)
     
  11. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 968
    Docenione treści:
    6 529
    Miasto:
    Mazowieckie
    przepraszam-potencjometr
     
  12. Herman-123

    Herman-123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-10 20
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Dlaczego na pale pokazuje blad to trzeba
     
  13. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 968
    Docenione treści:
    6 529
    Miasto:
    Mazowieckie
    nie
     
  14. TeslaManiac

    TeslaManiac Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-11 19
    Postów:
    726
    Docenione treści:
    167
    Jak pokazuje błąd to trzeba wszystko wymieniac do skutku? Czy może umieć diagnozować z głową?
     
  15. Herman-123

    Herman-123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-10 20
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    No niektorych rzeczy nie sprawdzisz na logach pokazuje ze cisnienie skacze to znaczy ze cos nie tak
     

    Załączone pliki:

  16. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 536
    Docenione treści:
    844
    Miasto:
    Radom
    Kasujesz i zaraz wracają? Czy po czasie?

    Na starym zaworze EGR były te błędy?

    Powietrza w układzie paliwowym nie ma?
     
  17. Herman-123

    Herman-123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-10 20
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Daj znac jak ty robisz naprawiasz czujniki i inne rzeczy skoro sprawdzilem instalacje kostki to ciagle wywala bledy wskazujace na dany blad czy usterke to co trzeba probowac nie bede zaslepial egr jak cos wali bledami zbedne gadki sami fachowcy w pisaniu auto miesiac dlubane sprawdzane wiec cos trzeba robic nie zawsze diagnoza jest trafna no chyba ze klocki sa albo ich nie ma
     
  18. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 536
    Docenione treści:
    844
    Miasto:
    Radom
    Herman używaj kropek i przecinków bo trudno zrozumieć o co chodzi.
     
  19. Herman-123

    Herman-123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-10 20
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Po wymianie egr blad znika i pojawil sie po dlurzszym czasie jeszcze raz. Dodam ze egr byl napewno walniety bo nie trzymal i bylo slychac ze nie trzyma cisnienia i bylo tak jak by spalanie stukowe. Po wymianie jest cisza.
     
  20. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 536
    Docenione treści:
    844
    Miasto:
    Radom
    Dobrze ale czy na starym błędy generował te same czy jak? konkretnie odpowiadaj na konkretne pytania a nie głupie docinki.

    Nowy EGR jakiej marki? Może Hołownia jakaś.