Witam
Mam problem z piskiem dobiegającym z zaworu rozprężnego w aucie rover 75 cdt2002r (pisk jak z kiepskich klocków hamulcowych tyle ze znacznie ciszej). Sama klimatyzacja pracuje normalnie, ciśnienia lp 2, Hp 15. Czynnik wymieniałem 2 dni temu - równo 450gram. Zawór tez 2 dni temu wymieniłem - stary piszczał znacznie gorzej i częściej, nowy(używany) właściwie tylko przy starcie klimy i czasami podczas jazdy. Intensywność jest znacznie mniejsza niż na starym, ale jednak piszczy. W kilku miejscach na forum doczytałem ze to może być przyczyna zbyt malej ilości gazu, u mnie jest gazu ok wiec co innego?
Oryginalny zawór był mocno oklejony butylem(od nowości - fabrycznie), mój nowy na razie niczym nie oklejałem, ale chyba to jest bardziej maskowanie problemu niż jego usuniecie - co sadzicie?
Mam problem z piskiem dobiegającym z zaworu rozprężnego w aucie rover 75 cdt2002r (pisk jak z kiepskich klocków hamulcowych tyle ze znacznie ciszej). Sama klimatyzacja pracuje normalnie, ciśnienia lp 2, Hp 15. Czynnik wymieniałem 2 dni temu - równo 450gram. Zawór tez 2 dni temu wymieniłem - stary piszczał znacznie gorzej i częściej, nowy(używany) właściwie tylko przy starcie klimy i czasami podczas jazdy. Intensywność jest znacznie mniejsza niż na starym, ale jednak piszczy. W kilku miejscach na forum doczytałem ze to może być przyczyna zbyt malej ilości gazu, u mnie jest gazu ok wiec co innego?
Oryginalny zawór był mocno oklejony butylem(od nowości - fabrycznie), mój nowy na razie niczym nie oklejałem, ale chyba to jest bardziej maskowanie problemu niż jego usuniecie - co sadzicie?