1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Położenie tłoka przy ustawianiu rozrzadu jumper 2.2 hdi multijet

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Mechanika pojazdowa Gorzów, 2-12 18.

  1. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 614
    Docenione treści:
    376
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    W jakiej pozycji ma byc tłok pierwszego cylindra w silniku 4HU 2.2 hdi na łańcuchu? Koła wałków mam zablokowane, oznaczenia łańcucha na górze pasują natomiast jak założę przednią blokadę na wał to tłok jest dużo poniżej gmp a ze silnik jest na stojaku i nie ma koła zamachowego to nie mogę założyć tej blokady co ma wejść w koło zamachowe a takie ustawienie tłoka jest trochę zastanawiające.
     
  2. XMARIO

    XMARIO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    755
    Docenione treści:
    1 283
    Miasto:
    Mazowieckie
    To przymierz i se sprawdź. Tam logicznie, nie da się pomylić o ząb.
    Tłok 1 nie jest w gmp tylko tłok4.
     
    logan124 lubi to.
  3. wojtis94

    wojtis94 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-08 14
    Postów:
    112
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Elbląg
    A co to za roznica?
     
  4. XMARIO

    XMARIO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    755
    Docenione treści:
    1 283
    Miasto:
    Mazowieckie
    Zapytaj konstruktora Pumy.

    [​IMG]
     
    logan124 lubi to.
  5. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 614
    Docenione treści:
    376
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Co ty czlowieku piszesz. Ty naprawdę masz warsztat?

    Może niech sie wypowie ktoś, kto robił ten silnik.
     
  6. XMARIO

    XMARIO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    755
    Docenione treści:
    1 283
    Miasto:
    Mazowieckie
    No, i ten na łańcuchu akurat znam. Ten na pasku nie za bardzo.
     
    logan124 lubi to.
  7. kotoy

    kotoy Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 13
    Postów:
    312
    Docenione treści:
    125
    Miasto:
    Jabłonna Lacka
    W pumie przy blokowaniu rozrządu tłok na pewno nie jest w gmp, więc bez koła zamachowego raczej tego nie ustawisz.
     
    XMARIO lubi to.
  8. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 614
    Docenione treści:
    376
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Przecież jest możliwość zablokowania narzędziem z przodu zamiast koła pasowego , co zresztą widać na schemacie. Jednak punkt , w którym da się przekręcić blokadę nie pasuje mi zbytnio wiec mam wątpliwości.
     
  9. kotoy

    kotoy Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 13
    Postów:
    312
    Docenione treści:
    125
    Miasto:
    Jabłonna Lacka
    Ja nigdy nie korzystałem z tej blokady z przodu.

    Za pamięci jak przestawiłeś położenie uchwytu czujnika to albo nowy czujnik albo ustawienie starego na szczelinomierz, bo może słabo na ciepłym palić.
     
  10. jurek1313

    jurek1313 Bywalec

    Online
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 227
    Docenione treści:
    96
    Miasto:
    wólka
    nic nie piszą , że to ma być gmp
     
  11. XMARIO

    XMARIO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    755
    Docenione treści:
    1 283
    Miasto:
    Mazowieckie
    Niedziela 21;12. Dziś niczego nie ustawiaj. Jutro, sam zobaczysz, że to jest proste.
    Silnik masz na stojaku, warunki Supermega komfortowe.
    Jak nie ustawisz, to daj se spokój z tym zawodem człowieku.
     
    Ostatnio edytowano: 2-12 18
    logan124 i toomii76 lubią to.
  12. jurek1313

    jurek1313 Bywalec

    Online
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 227
    Docenione treści:
    96
    Miasto:
    wólka
    uuuhaha ale jaja !
     
  13. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 614
    Docenione treści:
    376
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Chyba pójdę za twoją radą
    Szkoda, ze nie potrafisz powiedzieć nic sensownego i uwazasz ze pierwszy i czwarty tłok jest na innym poziomie.
    Dzieki wszystkim, zdejme ze stojaka , założę dwumas i ustawie. Szkoda, ze na forum mechaników jest coraz więcej troli i amatorów, bez urazy dla tych co mieli szczere chęci.
     
    winetoo i Giemza lubią to.
  14. kotoy

    kotoy Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 13
    Postów:
    312
    Docenione treści:
    125
    Miasto:
    Jabłonna Lacka
    Sorki, ale nie doczytałem pierwszego postu. Jak założyłeś blokadę z przodu i tłok jest poniżej gmp to wszystko ok. Ja robiłem takie motory w transicie, a tam wał w dokumentacji blokuje się z tyłu. A składasz go może po zatarciu?
     
  15. XMARIO

    XMARIO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    755
    Docenione treści:
    1 283
    Miasto:
    Mazowieckie
    Amatorów w niedziele wieczór na forum?

    Chłopaki- Wy tak poważnie? Silnika na stojaku nie potrafita ustawić?
     
    logan124 lubi to.
  16. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    5 101
    Docenione treści:
    3 062
    Miasto:
    turek
    W GWT nie znają odpowiedzi na twoje pytanie, że musisz się radzić trolli i amatorów?
     
    Ostatnio edytowano: 2-12 18
  17. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 630
    Docenione treści:
    529
    Miasto:
    Lubliniec
    Oj szykuje sie ban dla kogoś z poza gwt
     
  18. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    5 101
    Docenione treści:
    3 062
    Miasto:
    turek
    Do mnie to było? Takie coś, potwierdziło by nie tylko moje przypuszczenia.
     
    komar200 lubi to.
  19. wojtis94

    wojtis94 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-08 14
    Postów:
    112
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Elbląg
    Zaraz zaraz, to ten sam motor co w transicie? Jak tak to tłok jest 15 stopni ponizej gmp jak masz wlozona blokade w zamach
     
  20. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 630
    Docenione treści:
    529
    Miasto:
    Lubliniec
    Nie nie dla Ciebie. Do czego pije. Jak nie jestem.pewny to pytam. Jak nie ma 200% pewnosci to trzeba targac dokumentacje od producenta. Na zdjeciu generator z m6 wlasnymi lapami zmienialem.tloki w tle bentley ze zdupionym dachem gdzie producent dachu nie chcial przyslac bo w Polsce takich rzeczy nie da rady zrobic. Jakbim odpisalem, ze to pospwam i powiem klientowi. Dach byl w tydzien. Z puma mialem tyle do czynienia, ze padl ster ale ogarniete

    .
     

    Załączone pliki:

    Ostatnio edytowano: 2-12 18