- Dołączył
- 16.09.2023
- Postów
- 2
- Punktów
- 0
Witam, parę dni temu oddałem do mechanika Volvo s40 II 1.8 benzyna 125km z 2006r. Powodem była zła praca silnika (głównie na zimnym silniku), falowanie obrotów na zimnym silniku przy wciśniętym sprzęgle, podczas jazdy i wrzuceniu na luz obroty rowniez falują.
Po wymianie katalizatora na nowy zapala mi się check, auto zaczęło od czasu do czasu szarpać na 2 biegu...
Dodam iż po wymianie kata okazało się że mam uszkodzone klapki kolektora ssącego. Czekam na termin ich naprawy.
Pytanie moje brzmi o co może chodzić z tym katem? Check wywalił błąd związany z katalizatorem. Szarpanie występuje tylko na 2 biegu i to nie zawsze.
Po wymianie katalizatora na nowy zapala mi się check, auto zaczęło od czasu do czasu szarpać na 2 biegu...
Dodam iż po wymianie kata okazało się że mam uszkodzone klapki kolektora ssącego. Czekam na termin ich naprawy.
Pytanie moje brzmi o co może chodzić z tym katem? Check wywalił błąd związany z katalizatorem. Szarpanie występuje tylko na 2 biegu i to nie zawsze.