HenrykR
Początkujący
- Dołączył
- 13.10.2014
- Postów
- 8
- Punktów
- 1
- Wiek
- 41
Temat wielokrotnie poruszany, przez wielu uważany za mało rentowny, przez innych zupełnie ignorowany.
Pytanie jak to u was wygląda? Czy waszym zdaniem opłaca się świadczyć tego typu usługi?
Dobrej klasy sprzęt to koszt 25tys zł, a koszt kompleksowej usługi regulacji waha się od 100-150zł.
Jeśli chodzi o siłę przerobową to wiem, że w centrach miast rocznie można przerobić ok. 500 pojazdów. Oczywiście do zysku z regulacji należy doliczyć marżę za części, ew. inne usługi zrobione "przy okazji". Oznacza to, że urządzenie może się zwrócić w krótkim czasie, czy jest tak faktycznie?
Warto zaznaczyć, że podstawą to świadczenia tego typu usług jest fachowość, oraz nowoczesny sprzęt, który pozwala szybko i precyzyjnie prowadzić regulację.
Polecam stronę z teorią http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/menu.html
Jeśli ktoś planuje w najbliższym czasie rozszerzyć zakres świadczonych usług o właśnie regulację geometrii zawieszeń polecam zapoznać się z urządzeniami HWA G18 i E58, które na chwilę obecną nie mają konkurencji w tej dziedzinie. Posiadając dobry sprzęt to nie dość, że lepiej nam się na nim pracuje przez co chętniej wykonujemy daną usługę (oraz znaczenie szybciej, czas regulacji zaawansowanych układów zawieszeń, np. wielo-wahacz w pojazdach SUV oś przód i tył to łącznie od przyjazdu pojazdu do serwisu ok. 20min), dodatkowo klient jest zadowolony (kierownica jest prosto i auto jedzie jak po sznurku) reklamując nasz zakład.
Jakie są wasze opinie?
Pytanie jak to u was wygląda? Czy waszym zdaniem opłaca się świadczyć tego typu usługi?
Dobrej klasy sprzęt to koszt 25tys zł, a koszt kompleksowej usługi regulacji waha się od 100-150zł.
Jeśli chodzi o siłę przerobową to wiem, że w centrach miast rocznie można przerobić ok. 500 pojazdów. Oczywiście do zysku z regulacji należy doliczyć marżę za części, ew. inne usługi zrobione "przy okazji". Oznacza to, że urządzenie może się zwrócić w krótkim czasie, czy jest tak faktycznie?
Warto zaznaczyć, że podstawą to świadczenia tego typu usług jest fachowość, oraz nowoczesny sprzęt, który pozwala szybko i precyzyjnie prowadzić regulację.
Polecam stronę z teorią http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/menu.html
Jeśli ktoś planuje w najbliższym czasie rozszerzyć zakres świadczonych usług o właśnie regulację geometrii zawieszeń polecam zapoznać się z urządzeniami HWA G18 i E58, które na chwilę obecną nie mają konkurencji w tej dziedzinie. Posiadając dobry sprzęt to nie dość, że lepiej nam się na nim pracuje przez co chętniej wykonujemy daną usługę (oraz znaczenie szybciej, czas regulacji zaawansowanych układów zawieszeń, np. wielo-wahacz w pojazdach SUV oś przód i tył to łącznie od przyjazdu pojazdu do serwisu ok. 20min), dodatkowo klient jest zadowolony (kierownica jest prosto i auto jedzie jak po sznurku) reklamując nasz zakład.
Jakie są wasze opinie?