• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

pomoc przy car audio

przytulak

Początkujący
Punktów
0
Miasto
płock
Witam was myśle ze pomożecie mi. Nie znam się na Car audio a potrzebuje pomocy. Posiadam radio Blow 4x60 wat nie pamiedam dokładnej nazwy, dostałem głośnik BM azx w10 nuke podobno ma 1300 wat i 600 rms chciałbym spytać was kolegów jaki wzmacniacz potrzebował bym do tego prosze podać kilka modeli i jakie potrzebował bym pudło do niego chodzi mi o litry i czy musiał bym coś jeszcze kupić ? słyszałem o kondesantorach i zwrotnicach ale nie mam pojecia do czego one służą . Proszę o szybką pomoc. i Przepraszam za błędy

romys73

SuperMechanior
Punktów
104
Miasto
abingdon
no to musisz wzmaka kupić do tego radia bo jest małej mocy

Lenyostry

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
59
Miasto
Rzeszów
chomikuj.pl
Tu masz taki opis co do obliczania skrzynki ale są do tego różne programy :) wystarczy w googlach pisać :)

"
W związku z licznymi pytaniami o skrzynie postanowiłem napisać kilka słów jak prawidłowo obliczyć wymiary płyt do docięcia oraz litraż.
Na początku napiszę co jest co:
W-wysokość skrzyni
S-szerokość skrzyni
G-głębokość skrzyni