1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Pomoc w odczycie błędów Duster 1.5dci 2015

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Dbanan992, 2-06 20.

  1. Dbanan992

    Dbanan992 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-07 18
    Postów:
    242
    Docenione treści:
    42
    Miasto:
    Czw
    Cześć, mam takie coś u siebie. Auto chodzi normalnie i raz na jakiś czas wpadają dwa błędy które zapalają tylko czeka. W moich sprzętach brak opisu błędu. :/
    P148E - internet mówi o czujniku O2, ale nie mam nic w parametrach
    P049A - podobno egr, ale jest nowy, kable całe etc

    Może jednak dotyczą czegoś innego. Pozdrawiam
     
  2. lukias

    lukias Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-05 13
    Postów:
    296
    Docenione treści:
    81
    Miasto:
    Lubelskie
    Czym diagnozujesz?
     
  3. blayders

    blayders Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    10-10 18
    Postów:
    568
    Docenione treści:
    129
    Miasto:
    Podkarpacie
    Poszukaj kogoś z renault clip .
     
  4. Dbanan992

    Dbanan992 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-07 18
    Postów:
    242
    Docenione treści:
    42
    Miasto:
    Czw
    Launch x431, cdif2, clipem bylo próbowane, ale Vin nie wchodził. Ale to ryż był.
     
  5. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    1 365
    Docenione treści:
    305
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Nie tyle ryż, co stare oprogramowanie mieliście.
    Szukaj kogoś z Clipem.
     
  6. Mikidz

    Mikidz Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    1 053
    Docenione treści:
    435
    Miasto:
    Pomorskie
    Nie tyle szukaj kogoś z clipem, bo to nie jest żaden cud, którego uniwersalny tester nie ugryzie. Raczej rzekłbym szukaj kogoś z dobrym testerem tupu kts, texa, gutman. Launch niby dobry (tak mówią), jednak wciąż chińczyk. Cdif to moim zdaniem badziew i więcej zrobisz ryżowym delfajem niż tym, ale co kto lubi.
     
    Piotr_Ł lubi to.
  7. kubart

    kubart Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-02 19
    Postów:
    496
    Docenione treści:
    85
    Nie zgodze sie z tym. Universal to mozna se poklikac ale w groupie VAG, szukaj clipa i sprawa sie wyjasni.
    Duster ma oszczednie zrobione topologie sieci, na jednej lini masz potencjometr gazu - egr- swieca żarowa. Itp analizuj parametr i czytaj clip. Diagnotyka jest uciazliwa uniwesalnum testerem.
     
  8. blayders

    blayders Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    10-10 18
    Postów:
    568
    Docenione treści:
    129
    Miasto:
    Podkarpacie
    Renault to grupa która ma wszystko na opak . Cylindry liczy się do strony skrzyni . Jak we wszystkich markach masz błędy silnika "Pxxx-xx" to renault ma "DFxxx / x" . Niestety tylko clip dobrze opisuje błędy , nawet kts , mega mac , texsa - wszystko się wykłada koniec kropka .
     
    kubart lubi to.
  9. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    1 365
    Docenione treści:
    305
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Nie we wszystkich Renault cylindry liczy się od skrzyni ;)
     
  10. blayders

    blayders Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    10-10 18
    Postów:
    568
    Docenione treści:
    129
    Miasto:
    Podkarpacie
    Ja pisałem o renault a nie o nissanie/mitsubishi od którego renault będzie silniki i inne technologie .
     
  11. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    1 365
    Docenione treści:
    305
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Ja piszę o Renault a nie o Nissanie czy Mitsubishi.
     
  12. lukias

    lukias Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-05 13
    Postów:
    296
    Docenione treści:
    81
    Miasto:
    Lubelskie
    Trafić 2.0 na Bosch ma 1 cylinder od rozrządu
     
  13. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    999
    Docenione treści:
    137
    Miasto:
    Gdansk
    Zależy w jakim aucie bo cdif 3 jak masz ciagle aktualizacje to robi sporo i to na poziomie mam Gutmana ,Launcha,Texe Delpchi i foxwella i każdy z nich robi coś czego nie robi inny...
     
    Serwismiechów lubi to.
  14. blayders

    blayders Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    10-10 18
    Postów:
    568
    Docenione treści:
    129
    Miasto:
    Podkarpacie
    Pracowałem na , Launch x431 (nawet teraz mam) , cdif , mega mac , texa , autel , delphi , MM logic , kts , snap on i faktycznie jak byś wszystkie kupił naraz to może coś byś zrobił ale osobno nic nie są warte . Wiem co mówię bo obecnie korzystam tylko z oryginałów i nie zastanawiam się czy opis błędów jest poprawny czy nie , czy paramenty live są ok czy są o kant dupy rozbić , czy będę miał czym zaprogramować egr po wymianie czy nie .
    PS.: Jeśli używasz komputera raz/dwa razy w tygodniu to zakup własnego nawet uniwersalnego nie ma ekonomicznego uzasadnienia !!! , sprzęt nie zdąży się zwrócić , a o zarobku nie wspominając , bo by coś był wart to musisz mieć wykupione funkcje online a to jest stały abonament .
     
  15. Mikidz

    Mikidz Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    1 053
    Docenione treści:
    435
    Miasto:
    Pomorskie
    Ja miałem cdif na testy na tydzień. Po jednym dniu odłożyłem do szafy, bo to się mijało z celem. Testowałem akurat na beemkach i to była jakaś tragedia żeby chociaż tylko wymianę oleju zapisać, czy wymianę klocków, nie mówiąc już o podglądzie parametrów. Wszystko tak nielogicznie zrobione, że aż strach.

    Mój wybór po przetestowaniu wszystkiego co było dostępne i nie z Chin padł na Texę (wypadła na równi z gutmanem, ale znajomy ma i nie chciałem dublować, a tak, można sobie pożyczać jak któreś czegoś nie ogarnia). Nie robi wszystkiego, ale jest ok, a w razie czego mam pass thru i z autami które najczęściej robię mogę "pogadać" jak przez tester fabryczny.