Witam mam pytanie wymieniałem rozrząd i uszczelniałem pompę wtryskową w silniku 1.9 TDI ASV (110 KM) podniesionym do 150 KM.
Podczas demontażu zauważyłem, na założonej blokadzie wałka i ustawieniu znaku na skrzyni że pompa była obrócona o 180 stopni. Oddałem ją do uszczelnienia i poprosiłem, żeby ustawili ją prawidłowo na blokadę (czpień) Po odebraniu pompy i złożeniu całego rozrządu wszystko zostało ustawione zgodnie ze znakami – zarówno wał, wałek rozrządu, jak i pompa.
Po zakończeniu montażu próbowałem odpalić auto, ale silnik nie chce zapalić. Ustawiłem kąt wtrysku (0.63). i dawkę paliwa – wszystkie wartości są w normie, a mimo to silnik nie odpala.
Moje pytania:
Dlaczego pompa wcześniej była przestawiona o 180 stopni i auto odpalało i chodziło normalnie?
Co może być przyczyną, że teraz silnik nie odpala, mimo że wszystko jest ustawione prawidłowo?
Podczas demontażu zauważyłem, na założonej blokadzie wałka i ustawieniu znaku na skrzyni że pompa była obrócona o 180 stopni. Oddałem ją do uszczelnienia i poprosiłem, żeby ustawili ją prawidłowo na blokadę (czpień) Po odebraniu pompy i złożeniu całego rozrządu wszystko zostało ustawione zgodnie ze znakami – zarówno wał, wałek rozrządu, jak i pompa.
Po zakończeniu montażu próbowałem odpalić auto, ale silnik nie chce zapalić. Ustawiłem kąt wtrysku (0.63). i dawkę paliwa – wszystkie wartości są w normie, a mimo to silnik nie odpala.
Moje pytania:

