1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Praca w ASO VW

Dyskusja w 'Wolna strefa' rozpoczęta przez użytkownika Damian09, 15-11 20.

  1. Damian09

    Damian09 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Witam ile można zarobić w ASO na stanowisku mechanik może ktoś pracuje lub pracował i w przybliżeniu wie czy warto się zainteresować czy nie
     
  2. Encore

    Encore Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    6-03 20
    Postów:
    1 017
    Docenione treści:
    193
    Miasto:
    Częstochowa
  3. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    1 045
    Docenione treści:
    151
    Miasto:
    Gdansk
    Pracowałem ale nie akurat w vw i tak plusy takie jak praca na nowym sprzęcie częste szkolenia praca z góry ustalona wymieniamy nie naprawiamy nauczysz się kilka szybkich trików... o minusach pisać nie będę....
     
  4. Damian09

    Damian09 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    czyli koło 3k w góre mozna liczyć , no to jest fajne własnie nowy sprzęt i jakieś wieksze perspektywy
     
  5. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 988
    Docenione treści:
    1 121
    3 w górę?
     
  6. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 676
    Docenione treści:
    2 339
    Brutto...:)
     
  7. Damian09

    Damian09 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    to jednak troche kiepsko nie dowiem się w sumie w 100% jak sam nie spróbuję
     
  8. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 988
    Docenione treści:
    1 121
    To będzie najlepsse rozwiązanie, idź potyraj miesiąc dwa i napisz potem, tylko prawdę prawdziwa
     
    Misiakowski lubi to.
  9. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    10 700
    Docenione treści:
    1 908
    Miasto:
    PZ
    Ja rozmawiałem kiedyś z mechanikiem z serwisu BMW, podjechałem do niego w sprawie pracy, otwarł swój warsztat bo był kumaty i dokładny, w serwisie z jego opowieści było tak że najlepiej zarabiali ci co robili dużo, szybko i same proste roboty a on zazwyczaj dostawał łamigłówki i przez to zarabiał mniej :D
     
  10. Damian09

    Damian09 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    ale jak myslicie chyba będzie to lepsze wyjscie jak siedzieć cały czas u kogoś i warunki słabe bardzo można powiedziec
     
  11. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 676
    Docenione treści:
    2 339
    Jak hooja umiesz, to i hooja zarobisz...:)
     
  12. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    2 489
    Docenione treści:
    621
    Miasto:
    Gdańsk
    Jeśli słabe warunki to zmień na lepsze. Aso to moim zdaniem ostateczność....
     
  13. Damian09

    Damian09 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Dlaczego tak uważasz że ostateczność
     
  14. nanab

    nanab Początkujący

    Online
    Dołączył:
    25-09 20
    Postów:
    87
    Docenione treści:
    20
    Typowe w korpo, ci co kierownikowi w dupę włażą biorą sobie sztuki proste i szybkie, większa liczba lepiej wygląda w tabelkach w excelu, więc podstawy do premii i podwyżek mają
    Ale za to fajna praktyka, poznajesz sprzęt, samochody, typowe usterki, sposoby napraw, soft itd., potem na lewo w szopie możesz robić tym którym szkoda kasy na aso :D
    Przerabiałem to wszystko ale nie w samochodach tylko laptopach.
     
  15. blayders

    blayders Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-10 18
    Postów:
    805
    Docenione treści:
    173
    Miasto:
    Podkarpacie
    Potwierdzam ASO to ostateczność . Ja w aso miałem podstawę plus przerób . Jak będziesz brał ambitne roboty to może cos liźniesz wiedzy , ale gówno zarobisz . Możliwości rozwoju prawie zerowe . A patrząc na bmw i ich wirtualne gogle to cofanie wie wstecz .
     
  16. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 589
    Docenione treści:
    449
    Miasto:
    WLKP
    Kolega robi w ASO w Wawie i zarabia od6-7 koła.Mają od zrobionej roboty.
     
  17. Damian09

    Damian09 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    To ładnie dobrze wiedziec wychodzi na to że wszędzie jest inaczej
     
  18. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    10 700
    Docenione treści:
    1 908
    Miasto:
    PZ
    Tylko w Warszawie są inne ceny wszystkiego :D
     
  19. Festkop

    Festkop Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-05 16
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Rzeszów
    W aso VW na południu Polski pracowałem prawie dwa lata, był miesiąc że brało się dwie średnie krajowe ale zazwyczaj mniej, zależy co robisz, najlepiej to proste i szybkie roboty, ja sie pchałem w to co grubsze ale byłem dogadany że mam takie robić i byłem inaczej liczony, ogólnie mało się rozwijasz w takiej pracy, zwolnilem się bo potrzebowalem się rozwijać a nie stać w miejscu.
     
  20. Auto.Klinika

    Auto.Klinika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 866
    Docenione treści:
    813
    I tu się z Tobą nie zgodzę. Bardzo mnie nurtowało kiedyś jakie ceny mają w stolicy. Wytypowałem sobie 5 warsztatów z Google maps takie z dobrą oceną. VW passat b6.
    Klocki i tarcze 80-140 średnio wyszło 120. Wymiana rozrządu 300-450 tutaj okolo 400 słyszałem najczęściej.
    Ja obstawiałem 200-250 za tarcze i za rozrząd 550-700. Może koszta życia większe, natomiast robocizna niekoniecznie.