1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Prawidłowe ustawienie rolki napinającej 1,9 tdi pd

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika mrozu, 2-06 15.

  1. arianm

    arianm Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-02 12
    Postów:
    23
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Sochaczew
    Popieram w całej rozciągłości - nie używam żadnych blokad i nie luzuje śrub na kole wałka rozrządu.
    Pasek p/p i w drogę .
    Ci co rozczulają się nad korektą synchro. niech tak robią dalej -ich sprawa .
    Nie mniej sami przyznacie że zdania są podzielone co do wartości jaką ustawiać.
    W/w metoda pozbawiona jest tych rozterek - było dobrze na starym będzie dobrze na nowym .
     
    Misiakowski lubi to.
  2. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 283
    Docenione treści:
    752
    Miasto:
    Radom
    Pier..licie Hipolicie. Po wyrazie twojej twarzy to widać:D.
     
    toomii76 lubi to.
  3. lisek171

    lisek171 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-11 14
    Postów:
    121
    Docenione treści:
    24
    Taaa to zrób taki manewr w 16v pd lub coś nowszego na kołach "pływających", klucz dynamometryczny też pewnie zbędny gadżet wystarczy całą śrubę walu opaćkać klejem?