1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Prośba o analizę logów bardziej doświadczonych 2,0 TDI 170km

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika polaxo, 1-07 18.

  1. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 078
    Docenione treści:
    388
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
  3. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
    Czyli myślisz że auto może mieć problem z pompowtryskami?

    Problem jest tylko dgdy auto jest zimne zaczyna ją cykliczne spadać obroty tak jak by sie dławił i występuje kopcenie a dym jest bardzo śmierdzący i szczypie w oczy. Gdy auto osiągnie 90 stopni pracuje gładko i nie ma dymu ani nic.
     
  4. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
    Zamykam temat, problemem okazał się niesprawny zawór egr.
     
  5. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
    Panowie zamykam temat, problem rozwiązany a przyczyną było aktywowanie się procedury dopalania DFP i brak sygnalizacji o tym na wyświetlaczu licznika. Niebawem wrzucę temat na forum, jak czegoś takiego uniknąć lub jak takie coś wywołać :D chińskimi kabelkami do vcds-a.
     
  6. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 039
    Docenione treści:
    400
    Miasto:
    Radom
    Pojazd w fazie dopalania ma wyrażnie większe spalanie. Nie ma konieczności sygnalizowania tego zdarzenia. Logiczne jest ze skoro do dopalenia zużywa się ON to jego konsumpcja się zwiększa. A wiec fis i zwykły kabelek vcds to pokaże tylko trzeba wiedzieć na co patrzeć....