1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Prośba o ocenę logów A6 C5 1.8T (szarpie podczas przyspieszania)

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika damistepo, 20-06 18.

  1. damistepo

    damistepo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-06 18
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    3
    Witam wszystkich.
    Mam problem z autem, A6 C5 1.8T ANB (głowica AEB jeśli to ważne).
    Podczas przyspieszania czuć że silnik szarpie, nie przyspiesza równomiernie.
    Pewien pan kazał mi zrobić logi, więc zrobiłem, stwierdził ubogą mieszankę, i żebym wymienił filtr paliwa i zmierzył ciśnienie w układzie. Filtr założyłem nowy Mann, ciśnienie 3 bary na jałowym. i w tym momencie kontakt z gościem mi się urwał.

    Więc streszczając:
    - Auto szarpie przy przyspieszaniu
    - filtr paliwa nowy
    - ciśnienie paliwa 3 bary na jałowym
    - auto full seria, bez lpg i modów
    - podaje linki do logów:

    http://vaglogi.pl/log-015_016_mWeUpOm.html
    http://vaglogi.pl/log-020_022_023_lXw36v7.html
    http://vaglogi.pl/log-115_118_X09g32.html
    http://vaglogi.pl/log-002_033_6558sQ2.html
    http://vaglogi.pl/log-003_020_75VX8cP.html

    Liczę na waszą pomoc, z góry dzięki, pozdrówka.
     
  2. damistepo

    damistepo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-06 18
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    3
    Nikt nic nie poradzi? :(
    I tak przy okazji to wyczytałem że są 2 rodzaje pomp. z przetłoczeniem na obudowie i bez przetłoczenia. Jakiej ja potrzebuje to pewnie dowiem się dopiero po demontażu mojej. Jakich firm pompy macie sprawdzone? Pierburg, Vdo, Bosch? może inne? nie chce taniej chińszczyzny made in PRC za 100 zł. :cool:
     
  3. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    946
    Docenione treści:
    120
    Miasto:
    Szczytno
    Log z 33 tragiczny. Sprawdzić cały dolot, i wymień pompę paliwa
     
  4. damistepo

    damistepo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-06 18
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    3
    dolot też sprawdzałem, w sensie czy szczelny. filtr powietrza nowy. cały czas wszędzie gdzie czytam pojawia się POMPA. za tydzień bede w domu, dylam do sklepu po jakąś nową dobrej jakości i wymieniam w ciemno. ryzyk fizyk.
     
  5. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 469
    Docenione treści:
    850
    Miasto:
    turek
    wepnij się w przewód zegarem i zobacz co się robi z ciśnieniem gdy szarpie, jeśli nic, to szkoda kasy na pompę. druga sprawa, regulator i podciśnienie.
     
  6. damistepo

    damistepo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-06 18
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    3
    no właśnie tez tutaj błąd zrobiłem że zegar miałem wpięty, ale sprawdziłem tylko na jałowym. podczas jazdy nie sprawdzałem, i po odłączeniu podciśnienia od regulatora też nie. I chyba zrobie to przed wycieczką do sklepu. A i podciśnienia tez mam sprawdzone, i to myśle nie pobierznie tylko dość dobrze. każdy wężyk podciśnienia sprawdzony czy siedzi dobrze, powyginany czy nie widać i nie czuć pęknięć, 2 znalazłem lekko nadpęknięte to odrazu wymienione. Tylko te 3 bary mnie męczy, bo ma mieć 3,5. i wszędzie gdzie czytam o szarpaniu podczas przyspieszania pojawia sie pompa pompa pompa.......... a czemu log z 33 tragiczny?
     
  7. damistepo

    damistepo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-06 18
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    3
    Juz sie dowiedzialem czemu ten log 33 jest tragiczny. I znowu pojawia sie ta pompa. Za malo paliwka, to sonda wariuje.
     
  8. Ernesto13

    Ernesto13 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    28-08 16
    Postów:
    42
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Miałem podobny problem w b5, przepływomierz zaniżał. Wyczyscilem na próbę przed wymianą i auto odżyło. Efekt był taki ze jak jechało na małym obciążeniu to silnikiem lekko bujało a przy pełnym obciążeniu auto przerywało jakby ktoś je na bardzo krotki czas wylaczał. Proponuję sprawdzić ten temat, pozdro. :)
     
  9. damistepo

    damistepo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-06 18
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    3
    Siema pany. Problem zażegnany. Wpadła nowa pompa paliwa magneti marelli 4bar i jest rakieta. Nawet juz nie robilem logów i pomiaru cisnienia bo auto odżyło. Pozdro.