1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Problem Boxer 3.0 hdi wys. ciś na listwie CR

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Krzysiek..., 7-09 18.

  1. Krzysiek...

    Krzysiek... Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-10 16
    Postów:
    120
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    Mam takiego statka Peugeot Boxer 3.0 hdi Euro4 i trochę pomysły się kończą o co mu chodzi, objaw jest taki że powoli dodając gazu wchodzi na pełne obroty natomiast dodając gwałtownie gazu dochodzi do 4 tys. obrotów i go odcina i buja pomiędzy 3,5 a 4 tys. obr. Gość wcześniej zregenerował pompę CR, zregenerował wtryski, wymienił regulator Wys. ciś na nowy orginał, wymienił pompę wstępnego podawania w zbiorniku, wymienił EGR, Listwę oraz czujnik Wys. ciś. Ja zakodowałem wtryski, wczytałem mu adaptację regulatora ciś, na podglądzie wartość zadana ciś paliwa jest porównywalna z osiagniętym, przy szybkim depnięciu z małym opóźnieniem. Błąd jaki wywala to przejsciowe - sygnał regulacji ciś paliwa - ciś zbyt duże. pedał gazu pomieniony - nic, filtr paliwa wymieniony - nic, turbo oraz EGR pracują prawidłowo, przepustnica zakodowana. Czyżby DPF???
     
  2. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    909
    Docenione treści:
    174
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    nasycenie dpf jak i roznice cisnien na kompie sam sprawdzisz kompem , podaj kod bledu
     
  3. Krzysiek...

    Krzysiek... Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-10 16
    Postów:
    120
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    P0091 czytalem o programowaniu regulatora, było zrobione i dupa
     
  4. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    909
    Docenione treści:
    174
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
  5. marcin www

    marcin www Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    320
    Docenione treści:
    30
  6. Krzysiek...

    Krzysiek... Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-10 16
    Postów:
    120
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    Czyli rycie kabli
     
  7. marcin www

    marcin www Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    320
    Docenione treści:
    30
    Watpie ze to zwarcie
     
  8. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 387
    Docenione treści:
    260
    Miasto:
    Gdańsk
    miałem ten sam numer błędu w 2.0 hdi w s maxie. Przetarta wiązka w instalacji na tyle delikatnie, że chodził a czasem gasł. Tydzień szukania i znaleziono. Jak ręką odjął...
     
  9. marcin www

    marcin www Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    320
    Docenione treści:
    30
    A to byly przetarte kable o czego ?
     
  10. Lechtak

    Lechtak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    70
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    Wrocław
    W pierwszej kolejności porównaj ciśnienie wskazywane przez czujnik do sterownika z rzeczywistym, podłącz manometr. Jeżeli są identyczne +-5 Bar. sprawdź przy gwałtownym wciśnięciu pedału przyśpieszenia czy potencjometry płynnie wskazują przebieg - pomiar oscyloskopem dwukanałowym. Dobrze by było podczas testu obserwować przebieg zaworu dozującego pompy. Sprawdź manometrem ciśnienie wstępne pompy paliwa ( przed pompa CR)
     
  11. Krzysiek...

    Krzysiek... Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-10 16
    Postów:
    120
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    Zatem sprawa wygląda tak, przeczesalem wiazke od regulatora do ECU i na wys 2 wtrysku była uszkodzona izolacja i mnóstwo zieleniny, naprawione. W trakcie jak walczyłem klient nagle mi mowi że po tej regeneracji wtryskow coś mu nie pasowało i pojechał do innego magika od regeneracji i ten po podlaczeniu na stole probierczym złapał się za głowę że te wtryski nie sa prawidłowo ustawione, to go pytam zeby pokazal wykres z testu pompy a ten mi mowi że gość nie miał maszyny co robi wykres. Caly czas pokazuje p0091 i p0092. Kazałem mu zawieźć pompe do kogoś kto ma o tym pojecie a nie zawracać głowy. Teraz to już przy depnieciu pow 1200obr zaczyna się dusić i gaśnie. Filtr paliwa też twierdził że wymieniony a tu syf, i gość chyba myśli że Enterem cały układ paliwowy mu naprawie kasujac błędy. Dramat......
     
  12. Krzysiek...

    Krzysiek... Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-10 16
    Postów:
    120
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    Sprawa wyjaśniona - winna pompa CR