1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Problem z elektromagnesem IV-ego biegu i komunikat Abgas Werkstatt - Golf 4 1.6SR

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika czarqo, 14-09 18.

  1. czarqo

    czarqo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-09 18
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam serdecznie wszystkich na Forum!
    Od dłuższego czasu borykam się z następującym problemem.
    Golf 4 1.6SR, 2003 rok, benzyna, automat, 105 KM.
    Po podpięciu do komputera wyskoczył błąd: Problem z elektromagnesem IV biegu. Skrzynia automatyczna zmienia biegi tylko do trójki, nie ma mocy, komputer pokładowy pokazuje duże spalanie. Jednocześnie świeci się żółta kontrolka silnika oraz pojawia się komunikat Abgas Werkstatt.
    Pierwsza sonda lambda wymieniona. Świece są nowe. Nowe filtry hydrauliki skrzyni biegów, czujnik temperatury płynu chłodzącego, uszczelki układu wydechowego. Olej w skrzyni biegów też wymieniony.
    Mechanik mówił o potrzebie wymiany elektrozaworu odpowietrzającego układ paliwa.

    Proszę o jakaś pomoc i sugestie bo kolejny mechanik poinformował że trzeba w tym przypadku zacząć od silnika.
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 178
    Docenione treści:
    399
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Zrobic test zaworu i calej reszty skan i pokazać
     
  3. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 060
    Docenione treści:
    423
    Miasto:
    Radom
    Najpierw ogarnij skrzynie. Co tam masz ag4 czy jatco 5 biegowe.
     
  4. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 070
    Docenione treści:
    253
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    W 1.6 to ag4 będzie.

    Elektrozawory często siadają
     
  5. czarqo

    czarqo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-09 18
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Jeden mechanik zajrzał do skrzyni po spuszczeniu oleju i stwierdzil ze to wina tego elektromagnesu 4ego biegu. Elektrozawór też wyszedł na komputerze że do wymiany.
     
  6. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 060
    Docenione treści:
    423
    Miasto:
    Radom
    No to mierz oporność. Powinien miec kilka Om. Doprowadź skrzynie do ładu. Poźniej pora na silnik.
     
  7. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 070
    Docenione treści:
    253
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    zobacz odrazu opornosc tasmy ktora wpinasz w elektrozawory , czesto lubily sie palic sciezki