1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

problem z fap

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika selim, 11-07 20.

  1. selim

    selim Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    1 563
    Docenione treści:
    238
    Miasto:
    Sląsk
    peugeot 508 2.0hdi
    nie można zrobic resetu dodatku ( jak zwał tak zwał )
    5 rożnych testerów się poddało
    wyskakuje błąd p15b3 ....co bym nie wpisał w kalkulator ,adaptacja nieudana

    zawsze to jest 5 minut roboty ....

    ktoś coś podpowie ?
     
  2. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    1 576
    Docenione treści:
    333
    Miasto:
    PLE
    Wśród tych pięciu był diagbox?
     
  3. selim

    selim Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    1 563
    Docenione treści:
    238
    Miasto:
    Sląsk
    Nie działa .....chyba głowica jest uszkodzona
     
  4. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 173
    Docenione treści:
    6 365
    Miasto:
    Mazowieckie
    150 zapłaciłem w aso za 15minut roboty planeta.
    w 307 407 berlinga jumpery c4 c5 nie ma problemu, w 508 miałem.

    czas kupić coś świeższego
     
    Ostatnio edytowano: 11-07 20
  5. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    5 600
    Docenione treści:
    1 944
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    W P508 ważne jest aby wszystkie drzwi podczas programowania były zamknięte oraz kluczyk (o ile nie jest z grotem) był wsadzony w kieszeń do niego przeznaczoną.
     
  6. selim

    selim Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    1 563
    Docenione treści:
    238
    Miasto:
    Sląsk
    Faktycznie ....robiłem to przy otwartych drzwiach
    Podstawówka ....1 klasa.
    W serwisowe nic nie wspominają o tym
    W MM coś piszą o korku baku i odstępach czasowych

    przy nalaniu do pełna milasz mi wyskakuje , ile się tam wpisuje ?
    różne dane dostaje
     
  7. selim

    selim Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    1 563
    Docenione treści:
    238
    Miasto:
    Sląsk
    Zrobione

    wyjąc korek zbiornika
    odczekać 10s
    Włączyć silnik na 3 minuty
    Wył.silnik nie otwieramy drzwi i żadnej funkcji samochodu przez 5 min.
    Następnie wkładamy klucz do miejsca przeznaczonego
    Zamykamy drzwi
    Resetujemy licznik
    Gotowe
     
    Piotr_skc, kamcio91, Mesiek oraz 1 osoba lubią to.