Ford s-max
Początkujący
- Dołączył
- 7.02.2021
- Postów
- 11
- Punktów
- 0
Witam.
Kupiłem ostatnio uszkodzonego Hyundai ix35 1.7crdi 2012r.
Ciężko odpalał. Jak odpalił, To dymił na biało i nie chciał się wkręcić powyżej 2000 obr. Na wolnych obrotach falował.
Zrobiłem próbę przelewową i wyszło, że 3 wtrysk jest do roboty, bo dosyć mocno odbiegał od normy.
Sprawdziłem sprężanie, wyszło we wszystkich cylindrach po 17bar, czyli tak jak podaje producent.
Wtryski oddałem do regeneracji i przy okazji pompę też dałem, do sprawdzenia wyszło, że wszystko jest do regeneracji.
Wtrysku i pompę odesłali i zamontowałem na samochodzie.
Wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i nadal to samo. Co robić dalej, bo powoli kończą mi się pomysły.
DPF też po regeneracji
EGR dzisiaj wyciągałem i będę czyścił.
Kupiłem ostatnio uszkodzonego Hyundai ix35 1.7crdi 2012r.
Ciężko odpalał. Jak odpalił, To dymił na biało i nie chciał się wkręcić powyżej 2000 obr. Na wolnych obrotach falował.
Zrobiłem próbę przelewową i wyszło, że 3 wtrysk jest do roboty, bo dosyć mocno odbiegał od normy.
Sprawdziłem sprężanie, wyszło we wszystkich cylindrach po 17bar, czyli tak jak podaje producent.
Wtryski oddałem do regeneracji i przy okazji pompę też dałem, do sprawdzenia wyszło, że wszystko jest do regeneracji.
Wtrysku i pompę odesłali i zamontowałem na samochodzie.
Wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i nadal to samo. Co robić dalej, bo powoli kończą mi się pomysły.
DPF też po regeneracji
EGR dzisiaj wyciągałem i będę czyścił.