1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Problem z przełączaniem na LPG Kme Diego G3

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika Dawidson1996, 23-05 18.

  1. Dawidson1996

    Dawidson1996 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 18
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Koło
    Witam Serdecznie Wszystkich. Seat Leon 1.8 20v 125km. Problem tkwi tak jak w tytule. Samochód ma problem z przełączaniem się na LPG. Gdy osiągnie odpowiednią temperaturę to elektrozawór na butli słychać jak cyka ale po 5 sekundach na LPG się nie przełącza od cykniecia tylko rozłącza. Gdy parę razy guzikiem o LPG włączę wyłączę LPG to zaskakuje i auto na LPG już chodzi. W czym może tkwić problem i z jakimi kosztami trzeba się liczyć ? Z góry dziękuję Wszystkim za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Mase sprawdz czy jest na wielozaworach.
     
  3. Dawidson1996

    Dawidson1996 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 18
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Koło
    Mogło by to powodac takie skutki ? A ewentualnie co jeszcze innego może byc ?
     
  4. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Program chce przelaczyc ale jak zawor nie ma masy i nie podaje gazu to zrzuca spowrotem na benzyne. Tak moze byc sle nie musi.
     
  5. Dawidson1996

    Dawidson1996 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 18
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Koło
    Ok. Jutro sprawdzę. A zadam jeszcze jedno pytanie. Jakby np. czujnik ciśnienia wadliwy był też by mogło tak sie dziać ?
     
  6. SEBA XX

    SEBA XX Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-12 14
    Postów:
    304
    Docenione treści:
    83
    Miasto:
    Puławy
    Zacznij od wyczyszczenia elektrozaworów. Pewnie zalepione mazutem.
     
    winetoo lubi to.
  7. Dawidson1996

    Dawidson1996 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 18
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Koło
  8. PySIEK

    PySIEK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    333
    Docenione treści:
    48
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Elektrozawor w parowniku zaklejony
     
    winetoo lubi to.
  9. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Podlaczyc pod program i wtedy sie okaze czy reduktor zaklejony. Moze to kwestia wymiany filtrow fazy cieklej i gazowej. Moze trzeba wyregulowac cisnienie na reduktorze. Duzo może:)
     
  10. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Radom
    Ta, program na pewno to pokaże. Jeb..łeś teraz jak łysy grzywką o kant kuli. Któryś elektrozawór zafajdany i dopiero po kilku strzałach otwiera jak chłopaki wcześniej pisali.
     
    Dawidson1996 i dimitriew lubią to.
  11. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Widac ze nie robiles lpg. Jak w programie spada cisnienie w reduktorze lub pokazuje inne czasy na wtrysku to mozna mniej wiecej cos ogarnac lub jak pokazuje ze praca na gazie a pali na benzynie to awaria zasilania elektrozaworow
     
    Ostatnio edytowano: 29-05 18
  12. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Radom
    Co ty diagu za głupoty opowiadasz? Jak ja montowałem lpg to ty jeszcze na gówno papu wołałeś i zjadałeś własne gile.
    Jeszcze tak myślę że problem może leżeć gdzieś w bezpiecznikach od lpg (zaśniedziały).
     
    Ostatnio edytowano: 29-05 18
  13. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Ja tu nie widze zadnych problemow. Jak nie ma sprzetu a nawet miernika niech wali do mnie. Wykasuje go i bedzie zadowolony. Tyle w temacie.
     
  14. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Radom
    Wnoszę z tego że grałeś już główną rolę w programie (Będzie pan zadowolony)?
     
  15. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Wlasnie tak.
     
  16. Dawidson1996

    Dawidson1996 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 18
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Koło
    Dzisiaj właśnie dokladnie za godzinę będę czyścił elektrozawór w parowniku wiec dam znac co i jak
     
  17. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    W reduktorze panie szanowny w reduktorze
     
  18. Dawidson1996

    Dawidson1996 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-05 18
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Koło
    Dobrze :) w reduktorze ;) okazał się elektrozawór zaklejony :) Dzięki Wszystkim za podpowiedzi :) Pozdrawiam ;)