1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Problem z wracającymi błędami peugeot 307cc

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Corel, 10-06 18.

  1. Corel

    Corel Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-05 18
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Wrocław
    Witam jak w temacie, mam problem z peugotem 307 cc. Silnik 2.0 benzynka z gazem.
    Ciągle powracają błędy p1160 oraz p1161. Skończyły mi się pomysły zakres prac już wykonany to sprawdzenie podcisnienia w kolektorze ssącym, wymiana map sensora, wymiana przepustnicy, sprawdzenie pedału przyśpieszenia.
    Problem objawia się tym że po dojeździe do skrzyżowania, auto wpada w tak jakby tryb awaryjny i nie reaguje na nic. Tzn 1700 obrotów i tyle ani w górę ani w dół nie schodzi. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu auta problem nie wraca.
    Jutro zamierzam zdjąc kolektor ssący i sprawdzić jego przepustowość. Czy macie jakieś pomysły ? Może ktoś już przerabiał temat. Potrzebuję cokolwiek bo już nie wiem gdzie szukać. Gaz całkowicie odpięty już dzieje się to na benzynie. Wcześniej również na gazie. Przed wymianą przepustnicy działo się to sporadycznie, teraz już prawie za każdym razem.
    Dzięki za wszystkie podpowiedzi, na pytania będę odpowiadał na bieżąco !
     
  2. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 200
    Docenione treści:
    335
    Miasto:
    Lubliniec
    Wyczyść i podoginaj złączki we wtyczkach
     
  3. misiek1394

    misiek1394 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-12 13
    Postów:
    362
    Docenione treści:
    85
    Miasto:
    K-K
    Może być winny sterownik silnika.
     
  4. Diagbox10

    Diagbox10 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    992
    Docenione treści:
    45
    Miasto:
    Wieś zabita dechami bez pekaesu
    Sprawdz w parametrach pedal gazu
     
  5. Corel

    Corel Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-05 18
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Wrocław
    Wiązka została przepatrzona cała czy nie ma gdzieś przerwy. Odma szczelna. Wszystko sprawne, mało prawdopodobne żeby akurat złączki tutaj były problemem. Dane czasu rzeczywistego nic nie wykazały. wszystko zachowuje się wzorcowo do czasu włączenia nazwę to trybu awaryjnego

    Pedał gazu reaguje prawidłowo podczas poprawnej pracy silnika oraz podczas trybu awaryjnego
    Podpowiedzcie mi czy potrzebna jest adaptacja przepustnicy ? Jeśli tak to tylko lexia to ogarnie ?
     
  6. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 200
    Docenione treści:
    335
    Miasto:
    Lubliniec
    Adaptacja jak najbardziej. Myślę, ze inne programy tez udadzą
     
  7. Corel

    Corel Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-05 18
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Wrocław
    Dla wszystkich, problem rozwiązany. Programy typu delphi wow i inne ogólnie nie poradziły z tym sobie. Udało się peugeot planetem zaadoptować. Auto odzyskało moc, i przestało wariować. Dzięki wszystkim za porady !
     
    Misiakowski lubi to.
  8. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    677
    Docenione treści:
    83
    Miasto:
    Gdansk
    Wiadomo ze dedykowany sprzęt zawsze będzie wiarygodniejszy