1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Problem z wypaleniem DPF

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Daniel0515, 30-09 18.

  1. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Aylesbury
    Witam.Mam problem z wypaleniem dpf podczas jazdy w VW GOLF 2008R 2.0 TDI PD 16V.Posiadam VAG-a i po wpisaniu mu nowego DPF w wartosciach zmierzonych stan zapelnienia czyli particicle load coefficient nr 075 na stronie to 20.0% i kontrolka na desce wciaz nie gasnie.Gdy regeneruje podczas jazdy stan ten maksymalnie moze zejsc do 17% potem rosnie i znowu maleje ,ale nie maleje ponizej tej wartosci.Dpf wymontowalem fizycznie zostawilem w plynie do czyszczenia wymylem ,zamontowalem z powrotem lecz niestety nic to nie dalo.Czujnik roznicowy nowy oraz zaadaptowany wartosc na wolnych miesci sie minimalnie w normie.Blagam o pomoc ,czy potrzebny jest nowy ?Martwie sie tylko ze nic to nie da i kiedy pojade zregenerowac bedzie to samo.
     
  2. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    jaki kod bledu generuje ?
     
  3. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Aylesbury
    Particicle trap bank 1 bodajze p2002 zapelnienie ,tryb serwisowy ,migajaca spirala i ikona dpf na desce.
     
  4. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    dpf zapchany , do czyszczenia a w zasadzie przebicia woda w odwrotnym kierunku niz spalliny , albo do rozciecia i zrobienia 3 otwory 10-12 mm wzdluz wkladu
     
  5. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Aylesbury
    Tak zrobilem ,dokładnie wymyty zarówno z jednej jak i z drugiej strony niestety nie pomogło.
     
  6. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 360
    Docenione treści:
    646
    Miasto:
    Szczecin
    Obniży temperaturę DPF-a na ile ? Te trzy otwory.
     
  7. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Aylesbury
    Otworów nie zrobiłem.Temperatury podczas wypalania przed turbo około 700 , przed DPF w jeździe 2000-3000 obr/min ok100km/h pracuje w zakresie 800stopni a po dpf 560stopni
     
    Ostatnio edytowano: 30-09 18
  8. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    zmiejszy cisnienie roznicowe na podstawie ktorego sterownik oblicza stopien nasycenia filtra

    to nie chodzi ze wymyc. bo musisz przebic popiol ktory jest wewnatrz , o ile sadze rozpuscisz , tak popiolu juz nie , do tego sa specjalne maszyny ktore nie maja wysokiego cisnienia , a duza ilosc przeplywu wody aby przebic wklad
     
  9. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Aylesbury
    Jestem w stanie go wymienic tylko pytanie czy to rozwiaze problem ,bo jesli tak to w porzadku i czy nie bedzie go zabrudzac ponownie.Auto po wpisaniu kodu 21295 ma moc oraz nie kopci wartosci przeplywki oraz cisn doladowania wygladaja ok ,mieszcza sie w normie.Auto ma 88tys mil przebiegu
     
  10. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    nie wymieniaj tylko zrob 3 otwory we wkladzie i tyle
     
  11. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Aylesbury
    Mieszkam w uk ,to jest auto klienta tutaj dpf jest tani takze wolalbym wymienic powiem szczerze niz bawic sie robiac te otwory ,tylko wtedy jesli bedzie po tym dobrze.
     
  12. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 582
    Docenione treści:
    418
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A mowili ze tam spece wyjechali

    Gtszudi jest specem od DPF ow .
     
    Ostatnio edytowano: 30-09 18
    gtszudi lubi to.
  13. miras78

    miras78 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-04 15
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Witam chętnie pomożemy z filtrem dpf mycie pod ciśnieniem wodą filtr po takim czyszczeniu jest w 98% nowy Regeneracja nie wymaga rozciecia filtra. Przed każdym płukanie filtra jak i po jest mierzona przepustowość filtra jak i suszenie. Koszty regeneracji 400 zł z VAT wysyłka kurierska gratis klient otrzymuje paragon faktura VAT parametry przed jak i po czyszczeniu więcej info benektuning@interia.pl
     
  14. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 556
    Docenione treści:
    1 533
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    18434 / P2002 / 008194 - Bank filtrów cząstek Bank 1: Awaria
    Możliwe objawy
    • Lampka kontrolna awarii (MIL) jest aktywna
    Możliwe przyczyny
    • Czujnik ciśnienia wydechowego (G450) jest uszkodzony
    • Wadliwy filtr cząstek stałych (DPF)
    Okablowanie i / lub połączenia do / z czujnika ciśnienia wydechu (G450) są wadliwe

    • Węże między czujnikiem różnicy ciśnień (G450) a DPF są uszkodzone
    Specjalne notatki
    • Skoda Superb (3U) i VW Passat (3B) (kody silnika: BGW, BSS, BWW) miały problemy z niesprawnymi czujnikami ciśnienia wydechu (G450), były wadliwe z fabryki i z powodu nieszczelnego uszczelnienia zmierzone wartości były nieprawidłowe i wynikowe w nieprawidłowo obliczonym obciążeniu filtra cząstek stałych i nieudanych cyklach regeneracji.
    • W przypadku silników CBEA i CJAA dokumentacja fabryczna może wskazywać niewłaściwą lokalizację części dla czujnika ciśnienia wydechu 1 (G450). Ten czujnik znajduje się w foliowym woreczku tuż za pokrywą olejową.
    https://translate.google.com/transl....com/index.php/18434/P2002/008194&prev=search
     
    Ostatnio edytowano: 1-10 18
    igltokz lubi to.
  15. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Aylesbury
    Zamontowałem nowy (nieoryginalny) czujnik g450 ,jego węże są sprawne.Wartosc na wolnych to ok 10mbar zalecane przez vag to 3-7 mbar.Dlaczego komputer vag nie zeruje mu całkowicie wartości po zaadaptowaniu DPF Replacment save 0 ,tylko adaptuje na 20.0%? Kanał 075 DPF Load.?
     
  16. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 514
    Docenione treści:
    316
    Miasto:
    Gdańsk
    Źle umyty. My mylimy ostatnio z 1.6 hdi. Czerwony popiół wyłaził z wielkich ilościach. Podczas mycia woda zaczęliśmy wlot by dał woda dokładnie przez filtr leciała a w rurkę pomiarowa walimy sprężonym powietrzem. Daje super efekty. Do tego myjemy w ultradźwiękowej dzięki czemu popiół odbijany Jet od ścianek. Bez problemu adaptuje sie na 0%
     
  17. miras78

    miras78 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-04 15
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Co za mechanicy wierca
    Co to za mechanicy wierca otwory w filtrach gdzie ja jestem masakra
     
  18. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    4 070
    Docenione treści:
    2 110
    Miasto:
    turek
    są trzy wyjścia, ale jedno tylko ekologiczne.
    wiercisz dziury, wywalsz całkiem i zmieniasz program, lub kupujesz nowy, zakładasz nowe czujniki i jeździsz jak matka natura chciała.
     
    pawel2406 lubi to.
  19. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 410
    Docenione treści:
    683
    Miasto:
    łódź
    zalezy od portfela własciciela auta!!!!nie dodałes!!!!!
     
  20. miras78

    miras78 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-04 15
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Za 400 złoty zrobię z Twojego filtra Nowak dawkę i będzie śmigać bez nowych czujników no chyba że są uszkodzone