Problem występował po zakupie samochodu (audi a3 8v 2013). Wyrzucanie płynu chłodniczego przez korek co około 500-600 km, wyrzucało po zgaszeniu auta wieczorem, kolejnego dnia mokro wokół zbiorniczka. Zrobiony test co2 w płynie chłodniczym, wynik pozytywny. Po teście zdjęta głowica, uszczelka dmuchnięta, blok krzywy. Wszystko tak jak należy oddane do zrobienia blok planowany, głowica sprawdzona szczelność oraz planowana, uszczelka musiała zostać dorobiona(brak grubszych). Po remoncie silnik odpalił jak należy, brak błędów jak przed naprawą chodzi równo. Przejechane 400 km i po raz kolejny wyrzuciło płyn, nie robiony test co2 lecz niemożliwe wręcz aby dmuchnęło po raz drugi uszczelkę. Jakieś porady gdzie można jeszcze zajrzeć? Dodam że przed głowicą wyjąłem chłodniczkę egr, zauważyłem że w zagłebieniu tam gdzie ona wchodzi było troszkę płynu lecz sprawdzona jej szczelność i było okej...