• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Program dla warsztatu F24

ASCO SI

Początkujący
Dołączył
25.03.2021
Postów
5
Punktów
0
Miasto
Kraków
WWW
www.asco.com.pl
Witamy z oficjalnego konta ASCO - firmy tworzącej oprogramowanie dla branży motoryzacyjnej od 25 lat.

Warsztaty pod względem korzystania z oprogramowania można podzielić na trzy grupy
1) Nie wyobrażająca sobie pracy bez programu komputerowego wspomagającego pracę warsztatu, rozliczania mechaników, oferującego dostęp do danych technicznych pojazdów.
2) Grupa korzystająca sporadycznie, wtedy gdy "musi". Uzasadniając to brakiem czasu i znajomości programu
3) Pozostała coraz mniej liczna, która "nie potrzebuje żadnego programu". Nie ma czasu ani energii na pracę z programem.

Postanowiliśmy skupić się na grupie drugiej i trzeciej, wychodząc z założenia, że jeśli ich przekonamy to grupa 1 skorzysta z nowych możliwości które usprawnią im pracę.

W rozmach z prowadzącymi warsztaty często pojawiały się opinie i sugestie
- Program ? ja wiem, że by się przydał ale kto to będzie wszystko wprowadzał do tego komputera ?? Jak będę się tym zajmował to nie będę miał czasu na naprawy ... ok historia napraw by się przydała ...
- Wystawiam zbyt mało faktur, nie chcę poświęcać dużo czasu na biurokrację
- Programy? Są zbyt skomplikowane żebym miał czas z nich korzystać, nieintuicyjne i mają setki opcji.
- Rozmawiam z klientem przy jego aucie, chcę przyjąć zlecenie - dlaczego muszę iść do biura i tam wpisywać wszystko do komputera ? (czy wy myślicie że ja mam na to czas ?)
- Pasowałoby wpisać porządnie wszystkie uwagi do zlecenia - ja zarabiam gdy naprawiam auta a nie jak pisze długie elaboraty
- Przyjąłem zlecenie oglądam z klientem auto, widzę obcierki - przydałaby się dokumentacja bo znowu może być problem, że to niby my ...
- Mechanik naprawia auto, przydałoby się zrobić szybkie oględziny co można jeszcze klientowi zaproponować do zrobienia przy tym aucie - jak to zapisać?
- Naprawiam auto, chcę mieć szybki dostęp do informacji o danych technicznych, rysunkach
- Rozmawiam z klientem przy aucie. Pamiętam, że to auto już u nas było ... kiedy ? co żeśmy robili ??
- Jestem daleko od komputera - czy podnośnik mam jutro wolny ??

- i wiele wiele innych

...... najlepiej aby komputer był zawsze ze mną i czytał w moich myślach.

Pracujemy od lat dla Was i podjęliśmy wyzwanie, oczywiście wszystkiego nie załatwimy ale postaramy się aby program był zawsze pod ręką, aby można zastosować smartfon/tablet. Zamiast żmudnego pisania klawiaturą można przecież powiedzieć co ma być wykonane w ramach zlecenia a program wpisze tekst. Zrobić dokumentację fotograficzną mając aparat to też nie problem. Zeskanować kod z dowodu rejestracyjnego zamiast wpisywania danych pojazdu to kolejne ułatwienie. Udostępnić łatwo dostępne dane w poręcznej aplikacji na smartfonie też się przecież da.
Przyjęcie auta od klienta przy użyciu nowoczesnej aplikacji z pewnością podniesie prestiż warsztatu.

Nagraliśmy krótki film z prezentacją
. ( jest to wersja robocza )

Udostępniliśmy wersję demonstracyjną zawierającą moduł warsztatowy.
wystarczy zeskanować poniższy kod
1616853741002.png
lub wpisać adres do przeglądarki: https://firma24.online/5C66DDA8-EAC2-4A6E-8684-42A933B19B0A,
login: tester@asco.com.pl
hasło: qwerty

Program ten współpracuje z naszym flagowym programem Firma2000 choć jest pomysł aby też mógł zawierać opcje pozwalające do całościowego prowadzenia małego warsztatu w tej aplikacji.

Jest to początek dużego projektu i efekt naszego zaangażowania. Pracujemy dla Was i prosimy o uwagi, recenzje.
Które funkcjonalności najpierw dodawać ? Co zmienić ? Co poprawić ?

Z praktyki wiemy, że nie da się pogodzić wszystkich pomysłów. Bazując na oczekiwaniach oraz naszym doświadczeniu chcemy wprowadzić nowy program, który maksymalnie będzie ułatwiał Wam pracę.

Będzie zawsze pod ręką, a jego obsługa nie będzie absorbowała dużo czasu.

pozdrawiamy
zespół ASCO
 

ASCO SI

Początkujący
Dołączył
25.03.2021
Postów
5
Punktów
0
Miasto
Kraków
WWW
www.asco.com.pl
Dziękujemy za zainteresowanie naszym nowym produktem, sukcesywnie przybywa jego użytkowników :).

W ostatnim okresie skupiliśmy się na terminarzu warsztatowym.

Usprawniliśmy wprowadzanie danych do terminarza, inspiracją był nasz trochę sfrustrowany handlowiec, którego klienci nie chcieli wprowadzać danych do nowo tworzonych zdarzeń. Akceptowali jedynie wpisywanie w jednym polu po kolei co i dla kogo ma być zrobione, takie podejście jednak wyklucza zarządzanie danymi, proponowanie wolnych terminów itd.

Przyjęliśmy, że skoro już użytkownik chce wprowadzać dane głosowo do jednego pola to program powinien je analizować i rozdzielać do poszczególnych komórek.

Na przykład tekst: Wymiana oleju dziś po 13:00 na podnośniku przez godzinę, Honda Accord KR 944 AV

powinien pokazać wolne terminy w dniu dzisiejszym po godz 13 na stanowisku: Podnośnik i wyszukać w bazie pojazd Honda Accord KR 944 AV, w przypadku gdy nie ma pojazdu w kartotece wprowadzić go po zeskanowaniu kodu z dowodu rejestracyjnego.

Użytkownik powinien tylko wybrać wolny termin i zatwierdzić rejestracje.

Link do filmu demonstrujący nowe możliwości

Zapraszamy do oglądnięcia filmu, opcje terminarza omówione od 1 min


Dodatkowo m.in. powstała opcja umożliwiająca wyświetlanie terminarza na dostępnym dla wszystkich ekranie w warsztacie. Funkcja ta jest szczególnie przydatna dla większych warsztatów.

Pozdrawiamy
zespół ASCO
 

makisek

Nowy
Dołączył
7.02.2018
Postów
4
Punktów
0
Miasto
Złotoryja
Dzień dobry.

Proszę o odniesienie się do następującej symulacji.

Przyjeżdża klient.
Określa zakres prac.
Otwieram zlecenie.
Skanuję dowód rejestracyjny.
Program rozkodowuje auto.
Dobieram potrzebne części - wyświetla kody oryginałów? Jest połączony z hurtownią? (np Intercars)
Wybieram czynności z zadanymi stawkami za wykonanie naprawy.
Robię zamówienie.
Importuję fakturę z częściami do zlecenia.
Zamykam zlecenie, wystawiając dokument sprzedaży - towar schodzi ze stanu magazynowego.

Dziękuję.
 

ASCO SI

Początkujący
Dołączył
25.03.2021
Postów
5
Punktów
0
Miasto
Kraków
WWW
www.asco.com.pl
Dzień dobry,
W odpowiedzi na pytania.

Całą obsługę klienta przy przyjęciu, można wykonać za pomocą mobilnej aplikacji F24 rozmawiając z klientem przy jego aucie.
Jeśli chodzi o dobór części, aktualnie wdrażamy opcje kartoteki InterCars w F24 oraz Firma200. Poniżej film demonstrujący możliwości.
Proszę zwrócić uwagę na to, że nie ma potrzeby posiadania w swojej kartotece towarów InterCars, zostają one automatyczne dodawane w momencie zamówienia. Dzięki naszemu projektowi e-Yeti zostaną pokazane stany towarów z lokalnej kartoteki nawet jeśli były one kupione poprzednio u innych dostawców.


Wkrótce udostępnimy połączenie danych serwisowych HaynesPro z kartoteką InterCars w Firma2000 oraz F24, wówczas obok usługi (z wyceną) zostaną pokazane potrzebne części wraz z cenami i stanami.

Wszystkie wymienione przez Pana operacje można wykonać w programie Firma2000. Aplikacja Firma2000 działa na tych samych danych co aplikacja F24. Każdy użytkownik Firma2000 otrzymuje licencję na F24.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu np przez formularz dostępny na stronie https://asco.com.pl/contact/ , dh@asco.com.pl lub telefon.

Nasi przedstawiciele na miejscu u Państwa bez zobowiązań przedstawią możliwości naszych produktów.
Zapraszamy do współpracy.

Pozdrawiamy
zespół ASCO
 

LuK444Sz

Gaduła
Dołączył
17.05.2012
Postów
94
Punktów
8
Wiek
30
Miasto
Miechów
Ogólnie rzecz biorąc kontaktowałem się dzisiaj z tą firmą. Na maila niestety ciężko, żeby ktokolwiek odpisał, więc zostaje kontakt telefoniczny. Po pierwsze sama aplikacja F24 nie będzie funkcjonować - musicie wyposażyć się w Firma2000. Jakie to jest uproszczenie i po co taka aplikacja? Jestem zainteresowany tym co mi oferuje samo F24, a nie cały pakiet Firma2000. Kolejna sprawa - na chwilę obecną aplikacja nie jest w stanie drukować takich rzeczy jak kosztorys, protokół przyjęcia/wydania, samo zlecenie serwisowe - tak twierdził konsultant. Co mi po podpisie elektronicznym pod przyjęciem pojazdu w aplikacji, skoro i tak nie mogę wydrukować sobie protokołu z tym podpisem? Według mnie na chwilę obecną nie warto.
 

ASCO SI

Początkujący
Dołączył
25.03.2021
Postów
5
Punktów
0
Miasto
Kraków
WWW
www.asco.com.pl
Dziękujemy za opinię, każda informacja, nawet od potencjalnych użytkowników, jest dla nas istotna. Pragniemy rozwiać wątpliwości w poruszonych przez Pana kwestiach.

Po pierwsze sama aplikacja F24 nie będzie funkcjonować - musicie wyposażyć się w Firma2000. Jakie to jest uproszczenie i po co taka aplikacja?

F24 jest integralną częścią F2000 - jako większej, ale skalowalnej całości.Nasze oprogramowanie ma budowę modułową, tak aby mogło być dostosowane do indywidualnych wymagań naszych klientów. Warsztat, to nie tylko zlecenia napraw, zdjęcia samochodów, czy faktury, ale bardzo często także magazyn, sklep stacjonarny i internetowy, analizy czasu pracy mechaników, zestawienia finansowe i księgowe, eksport JPK i wiele, wiele innych. Nie wszystkie te rzeczy są potrzebne w aplikacji mobilnej, która z założenia ma pomóc w pracy doradcy serwisowego. Co więcej, niepotrzebnie tylko komplikowałyby jej obsługę.Pragniemy nadmienić także, że do pracy z F24 program Firma 2000 nie musi być nawet uruchomiony.Patrząc pod tym kontem należałoby raczej potraktować program Firma2000 jako naturalne "przedłużenie" aplikacji, pozwalające na używanie bardzo rozbudowanych,ale niekoniecznie potrzebnych w aplikacji mobilnej funkcji, a nie jako coś, co ogranicza możliwości czy funkcjonalność.

Jestem zainteresowany tym co mi oferuje samo F24, a nie cały pakiet Firma2000.

Mając na uwadze odpowiedź na pierwsze pytanie - proszę pomyśleć w ten sposób: Dostaje Pan świetną aplikację mobilną do codziennej pracy w warsztacie, a dodatkowo rozbudowany program do zarządzania całą firmą, którego może Pan, ale nie musi używać.

Kolejna sprawa - na chwilę obecną aplikacja nie jest w stanie drukować takich rzeczy jak kosztorys, protokół przyjęcia/wydania, samo zlecenie serwisowe - tak twierdził konsultant.

Faktycznie w tym momencie aplikacja nie jest w stanie wydrukować powyższych dokumentów, jednak prace nad tą funkcjonalnością są już bardzo zaawansowane i będzie ona dostępna lada dzień. Oczywiście wszystkie dokumenty można wydrukować z komputera stacjonarnego/laptopa, dostosowując ich wygląd do własnych preferencji. Brak tej opcji podyktowany był opiniami od naszych klientów, którzy podczas używania aplikacji F24 znajdowali się zazwyczaj z daleka od drukarki a po wtóre, pragnęli raczej ograniczać ilość wszechobecnych w każdej firmie papierów niż produkować nowe. Ale jak można zauważyć na przykładzie tego posta, staramy się rozwijać i reagować nawet na pojedyncze prośby i sugestie naszych obecnych (i przyszłych) użytkowników. Funkcja drukowania bezpośrednio z aplikacji F24 będzie dostępna niebawem.

Co mi po podpisie elektronicznym pod przyjęciem pojazdu w aplikacji, skoro i tak nie mogę wydrukować sobie protokołu z tym podpisem?

Odpowiadając wprost: podpis elektroniczny jest dla wygody. Zarówno użytkownika aplikacji jak i klienta warsztatu. Jak sama jego nazwa wskazuje główną jego cechą i zaletą jest to, że składa się go na dokumencie elektronicznym, bez konieczności drukowania.

Według mnie na chwilę obecną nie warto.

Mimo wszystko zapraszamy do wypróbowania naszej aplikacji oraz kontaktu z nami. Z chęcią odpowiemy na Pana pytania.
 
Do góry Bottom