Witam wszystkich użytkowników forum. Posiadam Forda S-Maxa mk1 z 2007 roku i padł w nim moduł od elektrycznego hamulca ręcznego. Udało mi się zakupić używany lecz ten pochodzi od samochodu volvo a co za tym idzie ma wgrane oprogramowanie do tego właśnie pojazdu. w Fordzie objawia się to tak iż można zaciągnąć/opuścić hamulec przyciskiem ale nie działa automatyczne zaciąganie po wyjęciu kluczyka oraz na desce rozdzielczej świeci się żółta kontrolka brake oraz na zegarach miga kontrolka od ręcznego. Dowiedziałem się że aby moduł w pełni działał i nie wyświetlał błędów muszę wgrać w niego oprogramowanie od forda UCDS'em. Czy orientuje się ktoś jak mogę to zrobić? Mam program UCDS i do niego interfejs diagnostyczny UCDS pro+
Wiem, że Trzeba mieć profil auta (uuw) sczytany z auta ze sprawnym EPB a następnie oparciu o to uuw trzeba wgrać update wizzardem oprogramowanie do sterownika z volvo. Z profilem sprawnego auta nie będzie problemu ponieważ mój znajomy ma również S-Maxa mk1 z elektrycznym hamulcem który normalnie działa. Kieruję więc pytanie do użytkowników : w jaki sposób sczytać ten profil z auta znajomego i jak nim później zaprogramować swój moduł? Bardzo proszę o wytłumaczenie. Pozdrawiam
Wiem, że Trzeba mieć profil auta (uuw) sczytany z auta ze sprawnym EPB a następnie oparciu o to uuw trzeba wgrać update wizzardem oprogramowanie do sterownika z volvo. Z profilem sprawnego auta nie będzie problemu ponieważ mój znajomy ma również S-Maxa mk1 z elektrycznym hamulcem który normalnie działa. Kieruję więc pytanie do użytkowników : w jaki sposób sczytać ten profil z auta znajomego i jak nim później zaprogramować swój moduł? Bardzo proszę o wytłumaczenie. Pozdrawiam