1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Proszę o pomoc w diagnostyce logi seat ibiza 1.9tdi cupra

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Mateusz_lub, 15-04 19.

  1. Mateusz_lub

    Mateusz_lub Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-04 19
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Witam zrobiłem logi ale nie wiem jak je poprawnie odczytać
    A i mam taki problem podczas jazdy turbina przestaje pracować wyłączę zapłon i odpalę to wszystko gra a i co oznacza ostatnia tabela d.cycle map ?? IMAG0821.jpg A drugie zdjęcie przestawia logi po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu silnika IMAG0820.jpg
     
  2. XM love Citroen

    XM love Citroen Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    28-01 19
    Postów:
    376
    Docenione treści:
    114
    Pana Mariusza pytaj, ma to w małym palcu.
     
    XMARI0 lubi to.
  3. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 256
    Docenione treści:
    4 063
    Miasto:
    turek
    kto to jest pan Mariusz?

    to jest silnik ARL?
     
    Ostatnio edytowano: 15-04 19
    XMARI0 lubi to.
  4. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    366
    A jak przeplywka pokazuje?
     
  5. Mateusz_lub

    Mateusz_lub Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-04 19
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    BPX

    A gdzie to sprawdzić

    BPX
     
  6. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    366
    logi zrobic
     
  7. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 256
    Docenione treści:
    4 063
    Miasto:
    turek
    najpierw turbo późno wstaje a potem przeładowuje, a drugim zdjęciu już tylko późno wstaje.
     
    XMARI0 lubi to.
  8. Mateusz_lub

    Mateusz_lub Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-04 19
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Może jakaś podpowiedź jaką grupę wybrać

    To jaka przyczyna może być
     
  9. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    366
    poczytaj

    troche zrobiło sie jasniej? słonko wyszło zza chmur?
     

    Załączone pliki:

    Ostatnio edytowano: 15-04 19
  10. Mateusz_lub

    Mateusz_lub Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-04 19
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Zrobiłem coś takiego mam nadzieję że teraz będzie dobrze IMAG0822.jpg IMAG0823.jpg
     

    Załączone pliki:

  11. Mateusz_lub

    Mateusz_lub Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-04 19
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    I co ktoś coś pomoże czy nie
     
  12. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    366
    Zaslepiony masz egr?
     
  13. Mateusz_lub

    Mateusz_lub Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-04 19
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Nie

    Nie
     
  14. Mateusz_lub

    Mateusz_lub Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-04 19
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    I co nie jest zaslepiony egr a geometria po sprawdzeniu pracuje prawidłowo co może być przyczyną
     
  15. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 256
    Docenione treści:
    4 063
    Miasto:
    turek
    popatrz na wysterowanie n75. w jednym i drugim przejeździe wysterowanie podobne, a bardzo duże różnice w doładowaniu. to turbo się kończy. no chyba, że map sensor świruje. A przepływkę podmieniałeś? a nieszczelności między filtrem a turbiną na pewno nie ma? limiter bardzo skacze.
    i jeszcze jedno. jeśli egr jest sprawny, to bardzo łatwo można nim sprawdzić, czy przepływka dobrze pokazuje.
     
    Ostatnio edytowano: 17-04 19
    Vagers lubi to.
  16. Mateusz_lub

    Mateusz_lub Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-04 19
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    IC jest trochę zaolejony ale nie sprawdzałem a jak sprawdzić przepływke ????
     
  17. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 256
    Docenione treści:
    4 063
    Miasto:
    turek
    znaczy egr. ale jeśli masz sprawny, to przepływkę też poniekąd się sprawdzi. patrzysz na wskazania przepływki, wkręcasz silnik na 2 tys obr. zdejmujesz wężyk z egr i wtedy wskazanie powinno szybko skoczyć do góry.