fructon
Zweryfikowany Mechanik
Zwrócił sie do mnie klient z prośbą o kontrole klimatyzacji ,układ pracował poprawnie ale zauważyłem ślady nieszczelnosci kompresora, zasugerowałem mu możliwośc uszczelnienia lub wymiane na nowy.Zdecydował sie na nowy ,auto ma zadbane więc taka decyzja mnie nie dziwi ,pacjent to bww seriiF10.Zakupiłem nowy kompresor ,zamontowałem do auta wczesniej sprawdzając ilość oleju w nowej cześći ,układ napełniony auto wyjechało ale po tygodniu powrót bo słychać podejrzane dzwięki ze sprężarki.Rzeczywiście słychać z niej głośny szum więc sprężarka wyjazd z auta i reklamowanie w miejscu zakupu. Po jakimś czasie przyjeżdza z powrotem w tym samym pudełku oklejona naszymi taśmami a więc nikt do niej nie zaglądał podczas reklamacji ,w zestawie dołaczony list .Po przeczytaniu odpowiedzi dzwonie do punktu zakupu i tłumacze im że wymiana sprężarki nie była spowodowana zatarciem poprzedniej wiec dlaczego zmuszają mnie do wymiany dodatkowych cześci układu klimy ale niestety podobno taka procedura jest standartowa a więc tysiąc zeta w plecy.

