• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Przewody zapłonowe JANMOR PROLINE opinie

pawcar

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2017
Postów
3003
Punktów
802
Miasto
Manchester
Przyszły zabawki do golfa, kable wyglądają bardzo dobrze, nie widzę różnicy w wyglądzie między NGK, cena 3 x tańsza ! Mają za to instrukcję odnośnie baryłek na świece, czego NGK nie miały :D 20220129_121951.jpg

Świece bez osłonek na gwint i elektrodę , to trochę denerwuje... odstępy przez to są minimalnie inne, ale przy 3 blaszkach i jednej elektrodzie to chyba różnicy raczej nie będzie robić ? Nawet za bardzo nie ma jak tego wyregulować ze względu na kształt. Kopułka beru, bardzo dobrze wygląda,
 

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.11.2010
Postów
13950
Punktów
2664
Wiek
39
Miasto
PZ
Przyszły zabawki do golfa, kable wyglądają bardzo dobrze, nie widzę różnicy w wyglądzie między NGK, cena 3 x tańsza ! Mają za to instrukcję odnośnie baryłek na świece, czego NGK nie miały :D Wyświetl załącznik 42607

Świece bez osłonek na gwint i elektrodę , to trochę denerwuje... odstępy przez to są minimalnie inne, ale przy 3 blaszkach i jednej elektrodzie to chyba różnicy raczej nie będzie robić ? Nawet za bardzo nie ma jak tego wyregulować ze względu na kształt. Kopułka beru, bardzo dobrze wygląda,
No właśnie to jest mankament świec wieloelektrodowych
 

pawcar

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2017
Postów
3003
Punktów
802
Miasto
Manchester
Musze przy okazji jeszcze zamówić świece iskry jedno elektrodowe i zobaczyć czy będą w tej tekturowej oslonce na czas transportu...

Wyglądają dość porządnie ogólnie. Zobaczymy jak fura będzie palić.

W UK są nie do dostania. Na Amazonie tez ich nie ma ...
 

Ondraszek

SuperMechanior
Dołączył
24.08.2013
Postów
1286
Porady
1
Punktów
130
Miasto
Nowy Sącz
Iskry posiadają bardzo solidne elektrody,palcem ich nie wciśnie w przeciwieństwie do NGK,przy tych drugich wystarczyło dmuchnąć i odstęp mniejszy,co 10 tyś km musiałem je wyjmować i korygować odstęp gdyż silnik coraz gorzej odpalał,uprzednio korzystałem tylko i wyłącznie z Super Bosch 4 elektrodowych,te po 60 tyś km były jak nowe,niestety nie są dostępne do każdego silnika,ale jeśli tylko są dostępne,polecam,myślę,że te 100 tyś wytrzymają albo i więcej bez jakiejkolwiek wędrówki elektrod,nigdy nie byłem w stanie sprawdzić rzeczywistej trwałości,gdyż robiłem b.długie trasy,i przewody wraz ze świecami wymieniałem profilaktycznie.Natomiast co robiłem częściej,to co ok.20 tyś km zdejmowałem kopułkę wraz z palcem i czyściłem miejca przeskakiwania iskry drobniutkim ściernym,przedłuża to trwałość tandemu i to znacznie,odciaża układ zapłonowy,na palcu pojawia się zielonkawy,,żużelek,,(utrudniający przeskok iskry),w pewnym jego punkcie,trzeba go szlifnąć,inaczej w tym miejscu nastąpi szybki wżer,gdyż to miejsce się przegrzewa.
 
Do góry Bottom