• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Pytanie co do interfejsu Delphi

Trynithy

Początkujący
Dołączył
25.01.2022
Postów
11
Punktów
0
Dzień dobry, zastanawiam się nad jakimś testerem-interfejsem do sporadycznego, prywatnego użytkowania. Zależy mi na podstawowych opcjach czyli diagnostyka, kasowanie serwisu, adaptacje, ewentualnie kodowanie. Czasami trafiają się różne marki, i nie opłaca się kupować interfejsu pod konkretny samochód aby raz go użyć. Używałem kilkanaście razy chińczyka Delphi i są tam różne przydatne funkcje. Pytanie czy wersje np z 2016 i 2020 znacznie się różnią? Czy to urządzenie poradzi sobie z autami 2004+ z can i jest to najlepszy uniwersalny, budżetowy wybór? Obecnie potrzebuję skasować inspekcję olejową w Audi 2008, znajdę tam taką opcję?
 

Styber

Bywalec
Dołączył
12.12.2021
Postów
57
Punktów
15
Wiek
26
Do użytku prywatnego, na dodatek w tych pieniądzach(dobry klon to pewnie około 300 zł) to chyba nic lepszego nie znajdziesz.
Możesz jeszcze zainteresować się Autelem AP200 / Thinkdiagiem.
 

Trynithy

Początkujący
Dołączył
25.01.2022
Postów
11
Punktów
0
Dzięki, chyba wybiorę Delphi. Wiesz może czy wersja np 2017 różni się czymś od tej z 2020, czy to tylko inny program? Dam radę skasować nim serwis olejowy w A6 C6?
 

Styber

Bywalec
Dołączył
12.12.2021
Postów
57
Punktów
15
Wiek
26
Interfejs zdaje się być ten sam.
Różnica jest w sofcie.
 

Trynithy

Początkujący
Dołączył
25.01.2022
Postów
11
Punktów
0
A gdybym chciał coś konkretnie pod vaga to potrzebuję interfejs z linią can do nowszych aut?
 

Trynithy

Początkujący
Dołączył
25.01.2022
Postów
11
Punktów
0
Dla mnie to złe pytanie. Ja siebie zawsze pytam ile muszę wydać żeby mieć coś przydatnego. Wcześniej miałem kabel vag kkl za 27 zł i spokojnie wystarczał do kąta wtrysku, synchronizacji walka itd. to samo kabel viakena do BMW za 70 zł, ogarniał wszystko. Bariera jest jednak brak komunikacji na tych kablach z nowszymi autami, nie stać mnie na profesjonalny sprzęt bo naprawiam hobbistycznie. Im taniej tym lepiej, mi się interfejs jeszcze nigdy nie uszkodził. Gdybym miał wydać kilkaset złotych to nie wiem czy by mi się to zwróciło z moją mocą przerobową.
 

carserwis

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
22.05.2018
Postów
46
Punktów
10
Miasto
Bielsko- Biała
Jeśli chodzi o kasowanie inspekcji to Delphi ryżowy często sobie nie radzi słyszałem nawet że w nowych fiatach potrafi ubić sterownik.
 

Trynithy

Początkujący
Dołączył
25.01.2022
Postów
11
Punktów
0
Mógłbym jeszcze zapytać jak wygląda komunikacja np z grupą vw po roku 2008? interfejs z linią can da sobie radę, czy tutaj już trzeba coś całkiem innego? Pod jakim hasłem szukać interfejsu do diagnostyki aut od 2008 i nowszych?
 
Do góry Bottom