1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Relay/ jumper 2.2 hdi

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika casper.motors, 2-05 18.

  1. casper.motors

    casper.motors Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-08 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    bochnia
    Mam maly problem. Wywala mi blad p0243- aktuator turbo, niby ze usterkia w obwodzie. Sprawdzilem dzwignie w turbinie, rusza sie swobodnie. Podmienilem aktuator na inny, jedzie, i wystarczy sie zatrzymac, kilka razy odpalic i zgasic i pojawia sie spowrotem wiec raczej zwarcia nie ma bo sie uczy. Na kostce przy podlaczonym aktuatorze, mam 3 masy i 2 sygnaly 4.5v na wolnych obrotach. Zaden z moich komputerow nie ma opcji aktywacji. Przerabial ktos podobny temat?
     
    Misiakowski lubi to.
  2. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 045
    Docenione treści:
    325
    Miasto:
    WLKP
    Masz to na Visteonie DCU102
     
  3. melas

    melas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-04 18
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    WRZEŚNIA
    Akutator to element wykonawczy czyli np.elektrozawór od turbo jego sprawdź.
     
  4. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    727
    Docenione treści:
    194
    Miasto:
    Radom
    Napisz rok tego auta.
    Starsze miały bypas, a po 2011 nastawnik
    s-l300.jpg
     
  5. casper.motors

    casper.motors Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-08 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    bochnia
    2014 euro5, turbo wyglada dokładnie tak samo
     
  6. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    727
    Docenione treści:
    194
    Miasto:
    Radom
    Jak odpalisz silnik to przestawia sztangę na pełny wydatek? Czy też sztanga jest nieruchoma?