Starfish9737
Gaduła
- Dołączył
- 24.07.2023
- Postów
- 75
- Punktów
- 2
Cześć to znowu ja
, będę wymieniał niedługo półoś i chciałem dopytać na co zwrócić uwagę, czy wymienia się tylko zewnętrzną część czy najlepiej całość, po jednej stronie czy obie oraz jak sprawa wygląda z tłumikiem drgań półosi przy wymianie.
Objawy to 100% lewa półoś słychać kulki przy skrętach ale jak nie gazuje w zakręcie to nie słychać więc mam troche czasu jeszcze,
podczas wychodzenia z zakrętu i dodania gazu czuje drgania na kierownicy lewo prawo. Podczas jazdy na wprost brak objawów.
Czy przy zakupie patrzeć na jakies techniczne wartości bo widziałem ze ilość zębów jest podawana w opisie i długość. Zanim rozbiore chciałbym mieć w ręku nowe części i pasujące.
Dzieki za wszystkie odpowiedzi
lewa to jest ta krótsza i bez tłumika drgań
, będę wymieniał niedługo półoś i chciałem dopytać na co zwrócić uwagę, czy wymienia się tylko zewnętrzną część czy najlepiej całość, po jednej stronie czy obie oraz jak sprawa wygląda z tłumikiem drgań półosi przy wymianie.
Objawy to 100% lewa półoś słychać kulki przy skrętach ale jak nie gazuje w zakręcie to nie słychać więc mam troche czasu jeszcze,
podczas wychodzenia z zakrętu i dodania gazu czuje drgania na kierownicy lewo prawo. Podczas jazdy na wprost brak objawów.
Czy przy zakupie patrzeć na jakies techniczne wartości bo widziałem ze ilość zębów jest podawana w opisie i długość. Zanim rozbiore chciałbym mieć w ręku nowe części i pasujące.
Dzieki za wszystkie odpowiedzi
lewa to jest ta krótsza i bez tłumika drgań