Witam, przychodze z problemem poniewaz mam tryb awaryjny w moim kangoorku i wywalilo mi bledy P0225/P0220 i P0120 i te bledy wskazywaly na potencjometr pedalu gazu ale wymienilem potencjometr i tez kostke bo byla przepalona i dalej to samo kreci do 4 tys i dalej nie idzie ale znikł bład "P0120" ale te 2 zostaly i zabralem sie za wymiane przepustnicy bo przeczytalem ze ona moze robic zwarcie itd.. wymienilem i dalej to samo juz nie mam sil do tego auta i moze ktos z wam mnie poratuje.. tez dodam ze jak odpialem wtyczke od pedalu gazu i go odpalilem obroty wskoczyly do 3 tysiecy zgasilem go i podlaczylem i nagle ozyl na 5 sekund i dalem mu do 7 tysiecy obrotow i nagle na desce zapalila sie kontroka engine stop ta czerwona i go zgasilem i odpalilem ponownie i dalej to samo bylem u 5 mechanikow mowili ze zrobili i nic nie zrobili caly czas tak samo. I czy powinno tak byc jak wcisne pedal hamulca i pedal gazu razem to wogule auto nie reaguje na gaz i jak znikl ten blad na zaplonie i wcisnalem pedal hamulca to ten tryb awaryjny sie pojawial czy to moze byc jakies zwarcie na tej wiazce czy jakas zła masa. Dodam tez ze grzeje sie ten przekaznik na zdjeciu nie wiem od czego on jest ale jak przemienilem go z takim samym ale miejscami to lepiej reaguje na gaz ze sie nie dlawi i nie ma takiego duzego opoznienia ale dalej tryb awaryjny jest.. Jakby ktos by mogl dac jakas wskazowke czy cos bylbym wdzieczny..