• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Renault Master 2.3 Problem nie do rozwiazania

Shoo92

Uczestnik
Dołączył
1.10.2021
Postów
35
Punktów
0
Witam piszę do was z prośbą o nakierowanie co może być lub gdzie szukać, Master 2.3 biturbo , nowe turbiny nowa chłodnica egr , wycięty kat wycięty dpf , wymienione prawie wszystkie czujniki jakie tylko są, do tego przepływomierz nowy. Auto nie ma za bardzo mocy , jedzie jedzie czuć że turbina pompuje w pewnym momencie ja odcina i po chwili znowu chwilę pompuje po czym znowu łapie dziurę, w samochód wpakowane około 30 tys a on dalej nie ma siły jechać, może jest ktoś z was kto byłby w stanie jakoś pomóc? Dodam że błędów żadnych nie wyrzuca
 

slawek1

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
20.01.2012
Postów
1178
Porady
2
Punktów
424
Wiek
49
Miasto
Świdnica
Wrzucić Ori soft, ktoś kumaty niech ci wyłączy dpf i walcz.
 

apln

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
22.07.2014
Postów
206
Punktów
53
Miasto
SY/SLU
Sprawdź wskazania czujników temperatury spalin podczas jazdy, plus j/w ori soft do diagnozy.
 

Shoo92

Uczestnik
Dołączył
1.10.2021
Postów
35
Punktów
0
Ty wycinałeś, czy dostałeś do 'naprawy' już wycięty pojazd?
Ja jestem pracownikiem czlowieka który wiecznie go naprawia , ale wiem wszystko na bieżąco, teraz dostal w ręce to naprawdę dobry mechanik i powiedział do mnie ze on nie widzi nic mechanicznie co by mogło być przyczyną, powiedział że wgra oryginalna mapę, bo może ktoś kto wycinał dpf wywalił tablice bledow itd. Piszę tu do was właśnie też o poradę by w razie czego też go w jakiś sposób nakierowac , 4 mechaników już dłubalo żaden sobie z tym nie poradził, a naprawdę pieniądze potężne zostały wsadzone na praktycznie cały osprzęt nowy
 

Shoo92

Uczestnik
Dołączył
1.10.2021
Postów
35
Punktów
0
Ślicznie dziękuję, za pomoc w piątek auto będzie miało oryginalna mape wgrana. Rozmawiałem właśnie z mechanikiem i powiedział mi że od tego trzeba zacząć bo nie wiadomo czy ktoś kto tam wycinał nie narobił glupot
 
Do góry Bottom