1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Renault Master III 2.3 dci brak mocy po demontażu wtryskiwaczy.

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Aflofarm, 24-08 17.

  1. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    126
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    Witam walczę z takim masterem 2.3 dci z 2013r. Przyjechał do mnie od innego mechanika który zdemontował z niego wtryski do sprawdzenia ponieważ właściciel twierdzi że w samochodzie wzrosło trochę spalanie i żeby sprawdzić ew zrobić. Wtryski sprawdzone dobre. Zamontowane samochód nie ma mocy, zero błędów. Wtryski na swoich miejscach zakodowane. Na biegu jałowym silnik pracuje normalnie korekcje dobre. Samochód na biegach od 1 do 4 ciągnie normalnie przyspieszenie ma lecz na 5 i 6 brak mocy w ogóle nie jedzie maks 110-100km/h i szarpie. Wiem że w niektórych programach serwisowych jest opcja kodowania wtrysków i druga opcja ich przyuczenia np w serwisówce do mercedesa i peugota. Czy przerabiał ktoś podobny temat i czy w serwisówce do renault Clip jest taka opcja? Układ paliwowy bosch.
     
  2. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    1 564
    Docenione treści:
    250
    Miasto:
    Pogorzela
    sprawdz czy jest jeszcze dpf i czy nie zatkany
     
  3. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    3 770
    Docenione treści:
    739
    Miasto:
    z charakterem
    EGR otwarty...
     
  4. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 195
    Docenione treści:
    745
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    dowiedz się czy przypadkiem w ultradźwiękach nie były bo nie zawsze ten zabieg je naprawia/poprawia.Zdaza się ze przeciwnie,zabija bo już miałem dwa takie wozy
     
  5. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    126
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    świeżo zregenerowana turbina, i wyczyszczony dpf wszystko działa z tym nie ma problemu. Egr czysty zamknięty bo sprawdzałem filtr paliwa i powietrza wymienione. Skoro poprzedni mechanik twierdzi że przed demontażem samochód normalnie jechał i miał siłe a po wymontowaniu i sprawdzeniu jest źle. To raczej trzeba tu szukać.. Dla mnie to też jest dziwne bo się z czymś takim nie spotkałem. Kilka różnych tematów i braków mocy przerobiłem i wiem co trzeba posprawdzać z tych rzeczy ale to jest dziwne...
     
  6. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    3 770
    Docenione treści:
    739
    Miasto:
    z charakterem
    Po ultradźwiękach przecież powinny iść na stół a autor Danielu pisze, że wtrychy są SI...
    Choć pytanie kto je sprawdzał... Bo może okazać się, że kupa sprzętu, brak talentu...
     
    samspec13 lubi to.
  7. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    126
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    Nie na pewno nie były.. dlatego że w tym warsztacie gdzie pracuję regenerujemy też wtryskiwacze, i człowiek który to u nas robi ma kilka lat doświadczenia i dobry sprzęt także nie sądzę by się przy czymś pomylił i raczej mu wierzę że jak mówi że są dobre to są dobre. Na biegu jałowym silnik dobrze pracuje, w czasie jazdy nie ma żadnego zadymienia
     
  8. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    3 770
    Docenione treści:
    739
    Miasto:
    z charakterem
    Zapytaj właściciela, czy czasem nie było jakiś modyfikacji ecu.
    Poza tym podgląd parametrów rzeczywistych w czasie muła...
     
  9. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    126
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    po kilku jazdach próbnych samochód przestał szarpać ale mocy nadal brak. Zamieniłem je miejscami i na nowo zakodowałem i mocy nie przybyło a wróciło szarpanie także sądze że coś tu jest nie tak nie mam clipa do renówki i nie wiem czy jest tam taka funkcja o której wcześniej mówiłem.

    Po parametrach nie widać nic specjalnie żeby było źle... Jak jutro nie ogarnę clipa to pojadę z tym do kogoś kto ma ten program i zobaczę co z tego wyjdzie i dam znać. Nie dawno w nowym sprinterze przekładałem silnik, odpaliłem i za diabła nie chciał chodzić za nic strasznie nie równo pracował żadnych błędów wtryski za kodowane , podłożony drugi komplet to samo rozrząd dobrze, ciśnienie sprężania dobre. Znajomy podłączył serwisówkę do mercedesa zrobił to przyuczenie ,wtedy samochód chodził parę minów regulował sobie sam obroty itd. i po tym przyuczeniu chodził idealnie.
     
    Ostatnio edytowano: 24-08 17
  10. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 195
    Docenione treści:
    745
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    nie jedzie bo nie nalane
     
  11. mar23

    mar23 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-07 18
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam. Mam takie same objawy w Renault Master. Co było przyczyną tym brakiem mocy ?
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. renault master 2.3 brak mocy

    ,
  2. master 2 3 brak mocy

    ,
  3. master 3 brak mocy sprawdź wtrysk