• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Rozrzad passat 2.0tdi CBD (2010)

MalyRobert

SuperMechanior
Dołączył
1.09.2014
Postów
116
Punktów
12
Wiek
43
Miasto
fr
Dzien dobry
Witam wszystkich mechanikow
Poszukuje schematu rozrzadu do tego model, glownie chodzi mi o ustawienie walkow rozrzadu.
Przeskoczyl pasek i zmienilem popychacze itd.
tylko na 100% niejestem pewien ustawien walkow.
Pomocy
 

MalyRobert

SuperMechanior
Dołączył
1.09.2014
Postów
116
Punktów
12
Wiek
43
Miasto
fr
Wielkie dzieki za szybka odpowiedz.
Zmierze kompreche i bedzie widac czy jest ok.
Dam znac
 

MalyRobert

SuperMechanior
Dołączył
1.09.2014
Postów
116
Punktów
12
Wiek
43
Miasto
fr
No i kompresja dziwna bo wyszlo po 10 gdzies.Ale chyba rosnie niesprawdzalem drugi raz.Zabraklo czasu.
Nic sie nietlucze ani niestuka.Moze popychacz musza sie odpowietrzyc.
I co najlepsze bo zapala czasami pochodzi z 10sek i gasnie,bledow zero.
a na plaka niechce zaskoczyc.
Jutro znowu szukanie.
 

MalyRobert

SuperMechanior
Dołączył
1.09.2014
Postów
116
Punktów
12
Wiek
43
Miasto
fr
Wznowienie
Walki były w głowicy zle ustawione.Ustawiliśmy według przyrządu co fructon pokazał. I wszystko chodzi jak należy.
A jak raz się widziało jak walki maja byc to drugi raz nawet da się ustawić bez przyrządu.
Pokazuje jak to ma byc
nr.0019 trzeba coś zrobić żeby zęby walka z synchronizować (widać mały aparacik po lewej stronie na pierwszym walku od dołu)
nr.0026 klin ma być do góry na godzina 12
nr.0027 jak widać na równo i do góry dziurką.
nr.0028 wycięciami w walkach na zewnątrz głowicy
Dzieki za pomoc.
 

Załączniki

  • Photo0019.jpg
    Photo0019.jpg
    249,5 KB · Wyświetleń: 537
  • Photo0024.jpg
    Photo0024.jpg
    296,4 KB · Wyświetleń: 503
  • Photo0026.jpg
    Photo0026.jpg
    209,2 KB · Wyświetleń: 532
  • Photo0027.jpg
    Photo0027.jpg
    180,1 KB · Wyświetleń: 522
  • Photo0028.jpg
    Photo0028.jpg
    243 KB · Wyświetleń: 516
Ostatnia edycja:

GregorLen

SuperMechanior
Dołączył
11.01.2012
Postów
185
Punktów
9
Miasto
Małopolska
Witam. przeskoczył pasek rozrządu, brak kompresji. Wg. tych zdjęć widać, że mam przestawiony wałek zaworów ssących w prawo o około 1/4 obrotu. Ma ktoś może w Krakowie lub okolicy taki przyrząd aby to ustawić ?
 

lukaszking

Początkujący
Dołączył
2.04.2016
Postów
16
Punktów
0
Wiek
37
Miasto
warszawa
słyszałem że wałki można ustawić bez specjalistycznych blokad,na wałek wydechowy zakładasz koło rozrządu i blokujesz trzpieniem 6mm,wałek wydechowy prostopadle do płaszczyzny za pomocą płaskownika.Ale sam jeszcze tego nie testowałem
 

GregorLen

SuperMechanior
Dołączył
11.01.2012
Postów
185
Punktów
9
Miasto
Małopolska
Witam. To było dawno. Wtedy przestawiły się wałki względem siebie, zawory nie pogięły się, poustawiałem wałki bez przyżądu wg. zdjęć MalyRobert i wszystko dobrze zadziałało
 

lukaszking

Początkujący
Dołączył
2.04.2016
Postów
16
Punktów
0
Wiek
37
Miasto
warszawa
A czy ktoś się orientuje czy po kolizji te zębatki mogły się uszkodzić?
 

potegat

SuperMechanior
Dołączył
6.09.2017
Postów
157
Punktów
4
Wiek
44
Miasto
Jędrzejów
Ja też mam podobną zagwostkę, 2.0 TDI CAAA z t5, trafił do mnie jako puzzle do złożenia. Zrobiona głowica walki inne nowe bez tej ruchomej zębatki (oryginalne też jej nie miały. Wałek wydechowy zablokowany trzpieniem ssący nie da się ustawić idealnie równo tylko albo za bardzo w prawo albo za bardzo w lewo jak na zdjęciach. Bardziej skłaniam się w stronę opcji walka pochylonego w lewo
 

Załączniki

  • IMG20220630163648.jpg
    IMG20220630163648.jpg
    3 MB · Wyświetleń: 16
  • IMG20220630160349.jpg
    IMG20220630160349.jpg
    2,8 MB · Wyświetleń: 11
  • IMG20220630160330.jpg
    IMG20220630160330.jpg
    2,3 MB · Wyświetleń: 12
  • IMG20220630160304.jpg
    IMG20220630160304.jpg
    2,5 MB · Wyświetleń: 15
  • IMG20220630160259.jpg
    IMG20220630160259.jpg
    3,2 MB · Wyświetleń: 17

ostryt4

SuperMechanior
Dołączył
24.01.2014
Postów
2407
Punktów
295
Wiek
44
Miasto
Grimsby, czasem Białystok
Ja też mam podobną zagwostkę, 2.0 TDI CAAA z t5, trafił do mnie jako puzzle do złożenia. Zrobiona głowica walki inne nowe bez tej ruchomej zębatki (oryginalne też jej nie miały. Wałek wydechowy zablokowany trzpieniem ssący nie da się ustawić idealnie równo tylko albo za bardzo w prawo albo za bardzo w lewo jak na zdjęciach. Bardziej skłaniam się w stronę opcji walka pochylonego w lewo

 

potegat

SuperMechanior
Dołączył
6.09.2017
Postów
157
Punktów
4
Wiek
44
Miasto
Jędrzejów
Widziałem u mnie się nie da idealnie prosto albo jest lekko w lewo albo lekko w prawo
 

potegat

SuperMechanior
Dołączył
6.09.2017
Postów
157
Punktów
4
Wiek
44
Miasto
Jędrzejów
Krzywki nie mają nic do rzeczy a tak wogole walki są nowe odkute w całości nie enabijane na rurki
 

Załączniki

  • IMG20220630160259.jpg
    IMG20220630160259.jpg
    3,2 MB · Wyświetleń: 10
Do góry Bottom