TakEgg elektryczny na 6 pinów ?
Auto miał wymienioną turbinę i po przejechaniu 10 000 km tak jakby ciut osłabło nie ma żadnych błędów już teraz ale EGR pracuje tak jakby za parametrami które komputer pokazuje że powinien osiągać schemat już mam Kupiłem na stronie.Co ci się dzieje?
Intercoolera się nie myje tylko wymienia. Wyskakiwał błąd odnośnie instalacji elektrycznej gdzie wymieniłem EGR i zniknął ten błąd Ma sensor jest nowy A jedyne co po podłączeniu komputera pokazuje nieprawidłową pracę parametrów EGR wysokiego ciśnienia177 koni czyli e6 na dwóch EGR-ah . Intercooler był myty ? Map sensor czysty ? To raczej nie problem w instalacji.
Map Sensor Boscha mam na podmiankę ja już wszystko pozmieniałem w tym aucie nic to nie dało Rurki są drożne zero syfu w dolocie nie maJak masz sam olej w coolerze to można wymyć. Jak sądzą to nieda rady i trzeba nowy. To wiadomo.
Chłodnica i rurka egru w ssącym drożna?
Map sensor Boscha czy zamiennik?
W środę jadę na hamownię Sprawdzę ile ma aktualnie koni i ile brakuje bo mi ręce opadająCelem uporządkowania:
-masz wrażenie że auto osłabło
-brak błędów
-niezgodność w pozycji egru
1 parametry z turbo, dawki paliwa,powietrza. Różnica ciśnienia na dpfie i szczelność wydechu.
2 na razie zostawiamy
3 na postoju czy podczas jazdy
Może cię na coś naprowadzi.
Dobre... Tam same stare trupki są przecież i to bez jakiejkolwiek segregacji na wersje, vin itp. za pieniadze wieksze niż ze stron aso.Auto miał wymienioną turbinę i po przejechaniu 10 000 km tak jakby ciut osłabło nie ma żadnych błędów już teraz ale EGR pracuje tak jakby za parametrami które komputer pokazuje że powinien osiągać schemat już mam Kupiłem na stronie.
https://www.autoelektro.eu/index.php/pl/nowosci/fiat/506-schemat-elektryczny-fiat-ducato-x250
Polecam tą stronę mają schematy do większości aut jak nie wszystkich
Od ASO Dostałem informację że nie sprzedają takich rzeczyDobre... Tam same stare trupki są przecież i to bez jakiejkolwiek segregacji na wersje, vin itp. za pieniadze wieksze niż ze stron aso.
Tak jak pisałem wcześniej DPF miałem na stole był sprawdzany przepływ przez niego jak przez nowy to bez sensu wypalać filtry były wymienione 10 000 km temu przepływomierz miałem podmieniane na nowy Boscha zero reakcji te same parametry wtryski na wiosnę nie wymienię bo boję się ich teraz ruszać bo jak od 2016 roku nigdy nie były wyciągane to może być walka z nimi jak nie skończy się na rozbieraniu silnika na razie temat zamknę otworzę go wiosną jak będzie ciepło bo nie chce mi się już wkurwiać z tym autem wiosną wywalę wtryski i zobaczymy czy to pomożeŻeby dobrze sprawdzić moc na hamownia to byś musiał być świeżo po wymianie filtrów i od razu po wypaleniu dpfu. Może lepszy by był wynik.
Co do parametrów to mogą się pokrywać z wymaganymi, ale być za niskie. Przepływomierz jak byś podrzucił inny i wtedy zobaczyć.
Chociaż jak wtryski mają 900 tysi bo by się przydała wymiana , po mimo teoretycznie dobrych parametrów. Nie znasz ich wydatku.