• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Schemat elektryczny Fiat Ducato 2.3 177KM 2016 rok

scu

SuperMechanior
Dołączył
29.04.2015
Postów
104
Punktów
2
Wiek
40
Witam potrzebuję schemat elektryczny do Fiata Ducato z 2016 roku 2.3 177KM byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś podrzucił problem z egr-em
 

scu

SuperMechanior
Dołączył
29.04.2015
Postów
104
Punktów
2
Wiek
40

M hd

SuperMechanior
Dołączył
16.12.2019
Postów
462
Porady
2
Punktów
79
177 koni czyli e6 na dwóch EGR-ah . Intercooler był myty ? Map sensor czysty ? To raczej nie problem w instalacji.

Masz 16 rok czyli e6 czyli 290 nie 250 .
Tak wiem co jest na tabliczce znamionowej.jak spojrzysz na bodycomputer to zobaczysz że nie masz pokrycia. Bezpieczniki w kabinie. Oczywiście pewne rzeczy się pokrywają ale nie wszystko.
 

scu

SuperMechanior
Dołączył
29.04.2015
Postów
104
Punktów
2
Wiek
40
177 koni czyli e6 na dwóch EGR-ah . Intercooler był myty ? Map sensor czysty ? To raczej nie problem w instalacji.
Intercoolera się nie myje tylko wymienia. Wyskakiwał błąd odnośnie instalacji elektrycznej gdzie wymieniłem EGR i zniknął ten błąd Ma sensor jest nowy A jedyne co po podłączeniu komputera pokazuje nieprawidłową pracę parametrów EGR wysokiego ciśnienia
 

M hd

SuperMechanior
Dołączył
16.12.2019
Postów
462
Porady
2
Punktów
79
Jak masz sam olej w coolerze to można wymyć. Jak sądzą to nieda rady i trzeba nowy. To wiadomo.
Chłodnica i rurka egru w ssącym drożna?
Map sensor Boscha czy zamiennik?
 

scu

SuperMechanior
Dołączył
29.04.2015
Postów
104
Punktów
2
Wiek
40
Jak masz sam olej w coolerze to można wymyć. Jak sądzą to nieda rady i trzeba nowy. To wiadomo.
Chłodnica i rurka egru w ssącym drożna?
Map sensor Boscha czy zamiennik?
Map Sensor Boscha mam na podmiankę ja już wszystko pozmieniałem w tym aucie nic to nie dało Rurki są drożne zero syfu w dolocie nie ma
 

M hd

SuperMechanior
Dołączył
16.12.2019
Postów
462
Porady
2
Punktów
79
Celem uporządkowania:
-masz wrażenie że auto osłabło
-brak błędów
-niezgodność w pozycji egru

1 parametry z turbo, dawki paliwa,powietrza. Różnica ciśnienia na dpfie i szczelność wydechu.
2 na razie zostawiamy
3 na postoju czy podczas jazdy
Może cię na coś naprowadzi.
 

scu

SuperMechanior
Dołączył
29.04.2015
Postów
104
Punktów
2
Wiek
40
Celem uporządkowania:
-masz wrażenie że auto osłabło
-brak błędów
-niezgodność w pozycji egru

1 parametry z turbo, dawki paliwa,powietrza. Różnica ciśnienia na dpfie i szczelność wydechu.
2 na razie zostawiamy
3 na postoju czy podczas jazdy
Może cię na coś naprowadzi.
W środę jadę na hamownię Sprawdzę ile ma aktualnie koni i ile brakuje bo mi ręce opadają
 

M hd

SuperMechanior
Dołączył
16.12.2019
Postów
462
Porady
2
Punktów
79
Tak będzie najlepiej. Jak byś mógł to podziel się wynikiem.
 

Davpod

SuperMechanior
Dołączył
15.09.2018
Postów
683
Punktów
140
Auto miał wymienioną turbinę i po przejechaniu 10 000 km tak jakby ciut osłabło nie ma żadnych błędów już teraz ale EGR pracuje tak jakby za parametrami które komputer pokazuje że powinien osiągać schemat już mam Kupiłem na stronie.

https://www.autoelektro.eu/index.php/pl/nowosci/fiat/506-schemat-elektryczny-fiat-ducato-x250

Polecam tą stronę mają schematy do większości aut jak nie wszystkich
Dobre... Tam same stare trupki są przecież i to bez jakiejkolwiek segregacji na wersje, vin itp. za pieniadze wieksze niż ze stron aso.
 

scu

SuperMechanior
Dołączył
29.04.2015
Postów
104
Punktów
2
Wiek
40
Dobre... Tam same stare trupki są przecież i to bez jakiejkolwiek segregacji na wersje, vin itp. za pieniadze wieksze niż ze stron aso.
Od ASO Dostałem informację że nie sprzedają takich rzeczy
Tak będzie najlepiej. Jak byś mógł to podziel się wynikiem.
Auto sprawdzone żadnych nie widzą problemów auto ma 140 koni a nie 177 Czyli nadal nic nie wiem gdzie te konie uciekły
 

M hd

SuperMechanior
Dołączył
16.12.2019
Postów
462
Porady
2
Punktów
79
Ile powietrza dostaje , ile turbo pompuje,jaka dawka paliwa,jaka różnica ciśnienia na dpfie. Wydech szczelny rurki do różnicy drożne,szczelne. Jaki przebieg. Dymi ?
 

scu

SuperMechanior
Dołączył
29.04.2015
Postów
104
Punktów
2
Wiek
40
Auto przebieg ma spory bo 900 000 i do tego oryginalne wtryski są nie wiem czy może one coś nie pieprzą ale korekty są w normie bo są bardzo blisko zera i równo w miarę a przelewy przez minutę chodzenia auta napompowało tyle
Ile powietrza dostaje , ile turbo pompuje,jaka dawka paliwa,jaka różnica ciśnienia na dpfie. Wydech szczelny rurki do różnicy drożne,szczelne. Jaki przebieg. Dymi ?
Auto nic nie kopci chodzi idealnie Tylko brakuje mu trochę mocy parametry powietrza wszystkiego są dobrze bo to było sprawdzone przez kilka osób już nie pamiętam jakie tam były
 

Załączniki

  • IMG-20241128-WA0013.jpeg
    IMG-20241128-WA0013.jpeg
    837,8 KB · Wyświetleń: 6

M hd

SuperMechanior
Dołączył
16.12.2019
Postów
462
Porady
2
Punktów
79
Żeby dobrze sprawdzić moc na hamownia to byś musiał być świeżo po wymianie filtrów i od razu po wypaleniu dpfu. Może lepszy by był wynik.
Co do parametrów to mogą się pokrywać z wymaganymi, ale być za niskie. Przepływomierz jak byś podrzucił inny i wtedy zobaczyć.
Chociaż jak wtryski mają 900 tysi bo by się przydała wymiana , po mimo teoretycznie dobrych parametrów. Nie znasz ich wydatku.
 

scu

SuperMechanior
Dołączył
29.04.2015
Postów
104
Punktów
2
Wiek
40
Żeby dobrze sprawdzić moc na hamownia to byś musiał być świeżo po wymianie filtrów i od razu po wypaleniu dpfu. Może lepszy by był wynik.
Co do parametrów to mogą się pokrywać z wymaganymi, ale być za niskie. Przepływomierz jak byś podrzucił inny i wtedy zobaczyć.
Chociaż jak wtryski mają 900 tysi bo by się przydała wymiana , po mimo teoretycznie dobrych parametrów. Nie znasz ich wydatku.
Tak jak pisałem wcześniej DPF miałem na stole był sprawdzany przepływ przez niego jak przez nowy to bez sensu wypalać filtry były wymienione 10 000 km temu przepływomierz miałem podmieniane na nowy Boscha zero reakcji te same parametry wtryski na wiosnę nie wymienię bo boję się ich teraz ruszać bo jak od 2016 roku nigdy nie były wyciągane to może być walka z nimi jak nie skończy się na rozbieraniu silnika na razie temat zamknę otworzę go wiosną jak będzie ciepło bo nie chce mi się już wkurwiać z tym autem wiosną wywalę wtryski i zobaczymy czy to pomoże
 
Do góry Bottom