1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Schemat rozrządu 2.0 tfsi

Dyskusja w 'Pliki, pomoce naukowe poszukuję' rozpoczęta przez użytkownika Pieko, 19-06 16.

  1. Pieko

    Pieko Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-12 13
    Postów:
    75
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Częstochowa
    Witam, potrzebuje schemat rozrządu razem z opisem Audi 2.0 tfsi 186 km 2010r.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam!
     
  2. WMserwis

    WMserwis Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-12 11
    Postów:
    1 895
    Docenione treści:
    295
    Miasto:
    Wołomin
    Adres strony:
    upload_2016-6-19_14-18-54.png

    • Wał korbowy w położeniu GMP pierwszego cylindra.
    • Umieścić czujnik zegarowy i adapter w otworze na świecę pierwszego cylindra 1.
    • Obrócić powoli wał korbowy w położenie GMP pierwszego cylindra. Użyć czujnika zegarowego 1.
    • Znak ustawienia koła pasowego wału korbowego i znak ustawienia na osłonie łańcucha muszą się pokrywać 2.
    Uwaga: Przenoszenie mocy z wału korbowego na koło łańcuchowe wału korbowego odbywa sie BEZ klina. Znaki ustawienia koła łańcuchowego wału korbowego muszą się pokrywać 3.
    • Wkręcić śrubę koła pasowego wału korbowego z podkładką.
    • Wymontować zawór sterujący przestawiacza wałka rozrządu po stronie ssania (lewy gwint) 5.
    • Wymontować śrubę i podkładkę koła łańcuchowego wałka rozrządu po stronie wydechu 4.
    • Wymontować wspornik wałka rozrządu 6.
    • Znaki ustawienia kół łańcuchowych wałków rozrządu muszą pokrywać się 7.
    • Kolorowe lub oznaczone farbą ogniwa łańcucha muszą się pokrywać ze znakiem ustawienia na kołach łańcuchowych wałków rozrządu 7.
    • Znaki ustawienia wałka wyrównoważającego muszą się pokrywać 8.
    • Znaki ustawienia na kole zębatym wałka wyrównoważającego muszą się pokrywać 9.
    • Znaki ustawienia koła łańcuchowego wału korbowego muszą się pokrywać 10 i 11.
    • Ustawić ponownie napinacz łańcucha:
    • Typ A 12:
      • Poluzować urządzenie blokujące odpowiednim narzędziem 13.
      • Wcisnąć popychacz w obudowę napinacza 14.
      • Umieścić trzpień blokujący napinacza łańcucha 15.
    • Typ B 16:
      • Zwolnić zapadkę popychacza napinacza 17.
      • Wcisnąć popychacz w obudowę napinacza 18.
      • Umieścić narzędzie do blokowania napinacza łańcucha 19.
    • W celu odblokowania popychacza napinacza łańcucha rozrządu wyjąć narzędzie do blokowania napinacza łańcucha lub trzpień 15 lub 19.
    • Dokręcić śrubę koła łańcuchowego wałka rozrządu po stronie wydechu 4.
    • Obrócić wał korbowy o dwa obroty w prawo.
    • Wał korbowy musi być ustawiony w położeniu GMP pierwszego cylindra. Użyć czujnika zegarowego 1.
    • Znak ustawienia na każdym z kół łańcuchowych wałków rozrządu musi być ustawiony we wskazanym położeniu 7.
    • Sprawdzić, czy wymiar pomiędzy zewnętrzną krawędzią nadlewu na górnej szynie prowadzącej i znakiem ustawienia na przestawiaczu wałka rozrządu po stronie ssania wynosi 61 - 64 mm 20 i 21.
    Uwaga: Jeżeli wymiar nie mieści się w zakresie dopuszczalnej tolerancji, należy powtórzyć montaż łańcucha rozrządu.

    • Sprawdzić, czy wymiar pomiędzy znakiem ustawienia przestawiacza wałka rozrządu po stronie ssania i znakiem ustawienia koła łańcuchowego wałka rozrządu po stronie wydechu wynosi 124 - 126 mm 22.
    Uwaga: Jeżeli wymiar nie mieści się w zakresie dopuszczalnej tolerancji, należy powtórzyć montaż łańcucha rozrządu.
     
    Pieko lubi to.
  3. Pieko

    Pieko Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-12 13
    Postów:
    75
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Częstochowa
    Dziękuje bardzo za szybką odpowiedź :):):)
     
  4. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Mam pytanie do tematu. Zrobione wg instrukcji ale po odpaleniu pokazuje błąd położenia walka.
     
  5. WMserwis

    WMserwis Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-12 11
    Postów:
    1 895
    Docenione treści:
    295
    Miasto:
    Wołomin
    Adres strony:
    Jaki dokładnie?
     
  6. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Mam takie:
    7144 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533)

    U1008 00 [039]

    4527 - Coolant Fan Control Circuit 1

    P0480 00 [039] - Electrical Malfunction

    2799 - Bank 1: Camshaft A (Intake)

    P0010 00 [039] - Position Actuator Malfunction

    4060 - Cylinder 3

    P0303 00 [039] - Misfire Detected

    4051 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

    P0300 00 [039]

    Z 3 cylindrem sprawdzam cewkę bo prawdopodobnie padła.
     
  7. VAG SERWIS

    VAG SERWIS Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    53
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Świlcza
    Po złożeniu mierzyłeś suwmiarką odstępy pomiędzy znakami na wałkach? I co ważne na dole nie przeskoczyło ci koło? Bo tam nie ma klina są tylko wypustki. Mi raz przeskoczyło o jeden ząbek i wtedy miałem błąd wałka.
     
    Polpasiec lubi to.
  8. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Powiem szczerze ze ustawiłem na znaki. Dolne kolo było znak w znak z łańcuchem. Ale trzeba sprawdzić. Czyli może dolne koło pomimo założonego łańcucha przeskoczyć?
     
  9. VAG SERWIS

    VAG SERWIS Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    53
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Świlcza
    Mi się tak zdarzyło. Znak masz na kole zębatym na dole, które jest przykręcane do wału tylko ze nie ma tam klina tylko jest wielowypust. Ustaw sobie 1 tłok w GMP i zmierz suwmiarką odstępy wg instrukcji.
    Tu nie potrzeba czujnika zegarowego, można użyć długiego śrubokręta i będziesz widział czy masz tłok w GMP.

    lub masz tu instrukcję z ELSY
     

    Załączone pliki:

  10. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Dzieki . Posprawdzam i dam znac. Zastanawiam sie czy dolna zębatka nie może przeskoczyć . Bo jak znaki i odległości będą sie zgadzać? Najpierw sprawdzę.
     
  11. VAG SERWIS

    VAG SERWIS Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    53
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Świlcza
    Jak już odpaliłeś to nie sprawdzisz na znaki, bo te się zgrają za jakieś kilkadziesiąt obrotów. A nie wyrzuca Ci też błędu o za wysokim ciśnieniu paliwa?
     
  12. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Tylko te bledy które podalem wyzej
     
  13. jelito

    jelito Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-09 16
    Postów:
    31
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    rybnik
    Mam to samo błąd wałka dalej cechy według znaków na łańcuchu pasuje
    wymieniony wałek z wariatorem zawór olejowy z sitkiem
    motor buja na wolnych przegazuje i błąd walka jakieś pomysły
     
  14. jelito

    jelito Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-09 16
    Postów:
    31
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    rybnik
    Panowie składam ręce wałek wymieniony sitko z zaworem rozrząd 10 razy spr. I motor się buja na wolnych przegazuje wyskakuje błąd P001600 doszedł do tego P164D00 pomocy
     
  15. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    U mnie zagadał. Przeskoczył na dolnej zębatce . Po złożeniu jest ok . Choc delikatnie drży. I słyszę tykanie na wtryskach. Mam nadzeje ze od tego ze dlugo stał. Ale jak macie pomysły co to to będę wdzięczny. Jeszcze raz dzieki za pomoc.
     
  16. VAG SERWIS

    VAG SERWIS Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    53
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Świlcza
    co to za błąd bo nie mogę go rozkodować. Sprawdzałeś rozrząd wg instrukcji?
     
  17. jelito

    jelito Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-09 16
    Postów:
    31
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    rybnik
    Pasuje rozrząd z 5 razy spr wszystkie łańcuchy nowe
     
  18. paciak

    paciak Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-03 17
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Odkopuje, mamy ten sam problem, wyskakuje brak korelacji. Rozrzad Na sufmiarkę wszytskie wymiary pasują, na wolnych wypadaja zapłony.

    Jelito rozwiązałes problem?
     
  19. suse1

    suse1 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    18-01 15
    Postów:
    926
    Docenione treści:
    164
    Miasto:
    Olkusz
    wariator - stwo
     
  20. paciak

    paciak Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-03 17
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Wymienić czy się to jeszcze da jakos korygować?

    Dodam, że auto przyjechało z rozebranym silnikiem po przeskoczonym łańcuchu. Zrobiona głowica poskładane odpaliło wszystko ok, kilka przejazdów itd bez problemu pracowało cały dzien bez kłopotu. Po kilku dniach odpał i po chwili na wolnych zaczął szatkować a reszta jak wyzej....
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. rozrząd 2.0 tfsi

    ,
  2. ustawienie rozrządu 2.0 tfsi

    ,
  3. ustawienie lancucha rozrzadu 2.0 fsi awa

    ,
  4. 2.0 tfsi schemat rozrzadu,
  5. wymiana lancucha 2.0 tfsi,
  6. instrukcja wymiany rozrządu 2.0 gti,
  7. ustawienie łańcucha silnik BWA,
  8. regeneracj wałów rozrządu Audi 1 8 tfsi,
  9. ustawienie wałków rozrządu 1 8 tfsi,
  10. rozrzad 2.0 fsi,
  11. schemat rozrzadu capitwa,
  12. wymiana łańcucha między wałkami audi a 3 2.0 tsi,
  13. wymiana rozrzadu audi a5 2.0 tfsi,
  14. rozrzad silnika 2.0 tfsi,
  15. audi 2.0 tfsi lancuch schemat,
  16. kompletny łańcuch rozrządu 2.0 fsi,
  17. lancuszki rozrządu w audi Q5 2.0 tfsi,
  18. rozrząd Q5 2.0 tfsi