Dzień dobry,
Zmagam się z pewnym problemem w 1.9 tdi a dokładniej przy odpalaniu dymi dosyć mocno oraz trzęsie silnikiem. Na chwilę obecną świece wymienione, napięcie dochodzi do świec. Dawka paliwa ustawiona na 4.4mg, kąt wtrysku jak się rozgrzeje to 51.
Rozrząd sprawdzony. Silnik jak pochodzi ok 2 minut przestaje szarpać i dymić. Wtryski były sprawdzane na stole i wszystkie dobre. Problem zaczął się od braku mocy oraz rozbieganego się silnika (został zgaszone po ok 5 sekundach przy ok 4000obr/min) została zregenerowana turbina, wyczyszczony dolot oraz wymieniona przepływka (moc wróciła, chociaż brakuje trochę do serii). Następnie okazało się że poprzedniemu właścicielowi dosypano cukru do zbiornika, samochod jeździł tak ok 2 lat (odcinało go przy ok 110km/h). Po wyczyszczeniu zbiornika przestało odcinać i zapowietrzać się.
I pytanie co jeszcze można sprawdzić aby samochód przestał dymić i szarpać bo pomału już kończą się pomysły.
A i jakieś 20000km temu była robiona głowica: planowanie, wymiana uszczelnień, sprawdzenie szczelności (pękł popychacz hydrauliczny).
Zmagam się z pewnym problemem w 1.9 tdi a dokładniej przy odpalaniu dymi dosyć mocno oraz trzęsie silnikiem. Na chwilę obecną świece wymienione, napięcie dochodzi do świec. Dawka paliwa ustawiona na 4.4mg, kąt wtrysku jak się rozgrzeje to 51.
Rozrząd sprawdzony. Silnik jak pochodzi ok 2 minut przestaje szarpać i dymić. Wtryski były sprawdzane na stole i wszystkie dobre. Problem zaczął się od braku mocy oraz rozbieganego się silnika (został zgaszone po ok 5 sekundach przy ok 4000obr/min) została zregenerowana turbina, wyczyszczony dolot oraz wymieniona przepływka (moc wróciła, chociaż brakuje trochę do serii). Następnie okazało się że poprzedniemu właścicielowi dosypano cukru do zbiornika, samochod jeździł tak ok 2 lat (odcinało go przy ok 110km/h). Po wyczyszczeniu zbiornika przestało odcinać i zapowietrzać się.
I pytanie co jeszcze można sprawdzić aby samochód przestał dymić i szarpać bo pomału już kończą się pomysły.
A i jakieś 20000km temu była robiona głowica: planowanie, wymiana uszczelnień, sprawdzenie szczelności (pękł popychacz hydrauliczny).
Ostatnia edycja: