1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Seicento zamula

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Mck pomocnik, 24-11 18.

  1. Nowiq

    Nowiq Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-08 15
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Jeszcze sprawdź pompę paliwa. Niedawno miałem 1.1 do roboty i po nagrzaniu się łapał muła. W pompie Było dużo syfu. Po wyczyszczeniu wszystko ok.
     
  2. Mck pomocnik

    Mck pomocnik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-10 15
    Postów:
    759
    Docenione treści:
    34
    Po dłuższym odcinku czuć było zapach spalonej gumy. Okazało się że sztywny przedni przewód blokował. I dodatkowo za małe ciśnienie w oponach. Parownik po przejechaniu około 10km zaczyna grzać w ręce
     
    toomii76 lubi to.
  3. diagnostawawa

    diagnostawawa Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-07 15
    Postów:
    588
    Docenione treści:
    75
    Miasto:
    Warszawa
    Jaki sztywny przewód .blokowal?
     
  4. Mck pomocnik

    Mck pomocnik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-10 15
    Postów:
    759
    Docenione treści:
    34
    Lewy od zacisku. Od razu został wymieniony również elastyk
     
  5. diagnostawawa

    diagnostawawa Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-07 15
    Postów:
    588
    Docenione treści:
    75
    Miasto:
    Warszawa
    Ale co z tym elastycznym sie dzoalo ze blokowal? Elastyczny tak ale ze sztywny? Predzej by zgnil zgniDziwna historia
     
  6. Mck pomocnik

    Mck pomocnik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-10 15
    Postów:
    759
    Docenione treści:
    34
    Sztywny napęczniał do takiego stopnia że nie było możliwości jego nawet dotknąć
     
  7. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    2 799
    Docenione treści:
    1 389
    Miasto:
    WWA
    tenor (1).gif
    Na pewno dotykałeś przewodu hamulcowego...???:p:D
     
    Franek1981, toomii76, art234 oraz 1 osoba lubią to.
  8. Mck pomocnik

    Mck pomocnik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-10 15
    Postów:
    759
    Docenione treści:
    34
    Średnica na złamaniu przy nadkolu była powiększona prawie 2 krotnie na przewodzie
     
  9. diagnostawawa

    diagnostawawa Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-07 15
    Postów:
    588
    Docenione treści:
    75
    Miasto:
    Warszawa
    Jestem w szoku, pierwszy raz spotykam sie z zablokowaniem przeswitu przewodu przez rdze. Zawsze elastyki puchly. No nic. Czlowiek uczy sie cale życie. Ciekawe ze na 2 i 3 biegu pecznial , a na 1 i 4 pozwalal na przyspieszanie :)
     
    Franek1981 lubi to.
  10. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    2 799
    Docenione treści:
    1 389
    Miasto:
    WWA
    W ogóle ciekawe jest to, że pęczniał na biegach... bo powinien ewentualnie dopiero po naciśnięciu hamulca...:rolleyes::D
     
  11. art234

    art234 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    17-05 14
    Postów:
    1 393
    Docenione treści:
    413
    Miasto:
    Chorzów
    laughing-9a7e4ddff6d43a344c43d65_730_0_0_0.gif
    Ty jak coś napiszesz to boki zrywa
     
    WOODOO lubi to.