1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Silnik 1,9 tdi AVF

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Markopolo333, 13-06 19.

  1. Markopolo333

    Markopolo333 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-11 12
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    0
    Mam problem z silnikiem,kopci po odpaleniu na siwo czuć nie spaloną rope,Po rozgrzaniu dymienie sie zmniejsza.Luzy na pompkach wyregulowane ,wymienione uszczelniacze,płynu chłodniczego nie ubywa,oleju też,świece żarowe sprawdzone.Na vagu zadnych błędów ,grupa 13,18,23. wszystko w normie.Kont wtryski na zero. Spalanie na wolnych obrotach 70 stopni pokazuje 1,2 l/h. na ciepłym.Kompresja 1-24,2-25,3 -26,4- 26.Głowica a dokładnie gniazda pompek u góry posiadają wyrobienia.Brak pomysłów co dalej .
     
  2. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 258
    Docenione treści:
    610
    Miasto:
    Pogorzela
    Pompki do wymiany. Lub dolot zatkany
     
  3. nieldos

    nieldos Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 14
    Postów:
    639
    Docenione treści:
    259
    Miasto:
    Zachodniopomorskie
    Tzn?
     
  4. Markopolo333

    Markopolo333 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-11 12
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    0
    Dolot drożny .
     
  5. ostryt4

    ostryt4 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    24-01 14
    Postów:
    2 175
    Docenione treści:
    243
    Miasto:
    Grimsby, czasem Białystok
    24 bary to du...y kompresja nie urywa.
     
  6. Markopolo333

    Markopolo333 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-11 12
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    0
    Korekty na zimnym 30 stopni,
    1 +1.87
    2 -0,75
    3+0,88
    4-0.67
    gr 23- / 12,0 -1,0 -17,0 2,0
    grupa 18-/ 0 0 0 0
     
  7. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 258
    Docenione treści:
    610
    Miasto:
    Pogorzela
    Czuć nie spalona ropę... Od czego? Jak masz kompresję to tylko pompki zostały. Może ktoś zostawił dwie podkładki... Twoje auto czy klient?
     
  8. Markopolo333

    Markopolo333 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-11 12
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    0
    Moje,uszczelniacze sam zmieniałem.
     
  9. ostryt4

    ostryt4 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    24-01 14
    Postów:
    2 175
    Docenione treści:
    243
    Miasto:
    Grimsby, czasem Białystok
    Próba olejowa była robiona ?
     
  10. Markopolo333

    Markopolo333 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-11 12
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    0
    była, góra ok
     
  11. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 258
    Docenione treści:
    610
    Miasto:
    Pogorzela
    No jak twoje auto to można się uczyć :=) korekty na jednym garku wysokie... Tylko dlaczego?
     
  12. Markopolo333

    Markopolo333 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-11 12
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    0
    Po rozgrzaniu wszystkie korekty koło zera.
     
  13. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 258
    Docenione treści:
    610
    Miasto:
    Pogorzela
    Masz odpowiedź.
     
  14. Markopolo333

    Markopolo333 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-11 12
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    0
    To znaczy?
     
  15. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 258
    Docenione treści:
    610
    Miasto:
    Pogorzela
    Zmierz kompresję na zimnym silniku.
     
  16. Markopolo333

    Markopolo333 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-11 12
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    0
    Mierzyłem 1-24,2-25,3 -26,4- 26
     
  17. Markopolo333

    Markopolo333 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-11 12
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    0
    Korekty temp. 20 st.
    1 =+2,75
    2 =-0,90
    3=-2,60
    4= +0,90
     
  18. ostryt4

    ostryt4 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    24-01 14
    Postów:
    2 175
    Docenione treści:
    243
    Miasto:
    Grimsby, czasem Białystok
    24 bary silnik kaput.
     
  19. Markopolo333

    Markopolo333 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-11 12
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    0
    Miałem u siebie takie co miały 22 i chodziły dobrze.
     
  20. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    9 080
    Docenione treści:
    4 865
    Miasto:
    turek
    Zamień 1 z 3.