1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Silnik 2.4 v6 audi a4 b6 Opinie i czy warto kupić? Proszę o pomoc1

Dyskusja w 'Zakup samochodu' rozpoczęta przez użytkownika Ersaker, 10-07 18.

  1. Ersaker

    Ersaker Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-07 18
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Co myślicie na temat silnika 2.4 v6 w audi a 4 b6? Zamierzam się do zakupu w gazie i chciałbym się dowiedzieć co o nim sądzicie lub jeśli posiadacie jakie macie wrażenia.
     
  2. turbokrzychu

    turbokrzychu Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-05 14
    Postów:
    210
    Docenione treści:
    23
    Drogie części i naprawa, leje się z każdego możliwego miejsca olej, czasami też płyn chłodniczy :) Nie polecam :)
     
  3. slawek2007.28

    slawek2007.28 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 18
    Postów:
    620
    Docenione treści:
    143
    Miasto:
    Ostrołęka
    Polecam 1.8T.
     
    turbokrzychu lubi to.
  4. Jarzi

    Jarzi Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    2 020
    Docenione treści:
    373
    Miasto:
    Kaczory
    v6 od vag jak nie cieknie to znak ze trzeba dolac oleju :)
    ja nie polecam.
     
  5. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 705
    Docenione treści:
    150
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Ten 1.8 t jest pancerny
     
  6. GSS-Daniel

    GSS-Daniel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-06 12
    Postów:
    1 277
    Docenione treści:
    186
    Miasto:
    Busko
    i tak i nie, ciezko kupic "utrzymay"
    raczej trafiaja sie zarzniete do remontu
    ale wsadzisz 3-4k pln i mozna latac 400kkm
     
    Niedziela lubi to.
  7. Strawek

    Strawek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    77
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Wałcz
    Jak koniecznie 6 garów to chyba lepiej iść w 3,0 - przynajmniej jakoś normalnie pojedzie.
    Natomiast 1,8T bezapelacyjnie nr 1, nie dość że tańszy w utrzymaniu to taki BEX 190 koni fajnie leci, do tego lpg i dobra alternatywa dla 1,9 tdi
     
  8. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 705
    Docenione treści:
    150
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Też ten 3 litrowy nie jest za świetny
     
    turbokrzychu lubi to.
  9. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 705
    Docenione treści:
    150
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Bexy sa na wage zlota a jeszcze w S linie to juz rodzynek
     
  10. Ersaker

    Ersaker Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-07 18
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Czyli ogólnie nie polecacie? A ktoś z was miał styczność z tym silnikiem.?
     
  11. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 705
    Docenione treści:
    150
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Oliwa splywa

    Jak nie masz nowej kostki to ok. Tylko zakaz wstepu na nowe kostki.
     
  12. Strawek

    Strawek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    77
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Wałcz
    No tak 3litrowy cudowny nie jest ale przynajmniej normalnie jedzie a nie jak Golf 1,4 tsi i to ten najsłabszy.
    Wg mnie dużo lepszym wyborem w ogóle apropo 6 garów jest Lexus IS200 albo BMW 320i/323i..

    W tym A4 najlepiej wypada 1,8T i tyle.
     
  13. komar200

    komar200 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 483
    Docenione treści:
    301
    Miasto:
    grudziadz
    A przepraszam wtrące sie do tematu kto z panów ma takie auto, nie zebym był fanem tych motorów ale niech mi ktoś pokaże silnik z którego oliwa nie cieknie
    Mam 2.8 ack od nowosci i moge pokazac jak wygląda silnik po 20stu latach,, zero awari i jebniete 800 tys które z obecnych aut to wytrzyma, nie ma reguły.
    Pozdrawiam
     
    Niedziela i toomii76 lubią to.
  14. Niedziela

    Niedziela Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-08 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Śląsk
    Silniki w układzie V powstały nie bez powodu. Tylko taki układ zapewnia względne zrównoważenie sił, przeciążeń przy dużej masie i wysokich obrotach dla "wielkolitrażowych" potworów. Temat rzeka ... Układ - V ma swoje korzenie w lotnictwie. Silniki V ... są nietypowe, mają inne części, inne ceny ...

    Osobiście to nigdy nie miałem samochodu z silnikiem w układzie V. Gdybym był pasjonatem to może bym kupił :D

    ... jeszcze dodam, że obecnie mam silnik petrol 1.8 i nigdy nie zszedłbym poniżej tej pojemności ... tzn. nie chciałbym zejść :)
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. audi a b5 2 4 v6 czy warto

    ,
  2. audi a4 b6 2 4v6