1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Silnik bmw m62b44 TU prośba o konsultację i pomysly

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Sawdam, 20-04 19.

  1. Sawdam

    Sawdam Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gliwice
    Witam wszystkich bardzo proszę o pomoc lub konsultacje w sprawie silnika M62b44 tu w x5 e53 przed liftem rok 2000. Mianowicie mam taki problem jak daje gazu wylatuje jednym tylko tłumikiem niebieski dym dymi tylko jeden bank prawy drugi jest ok. Nie wygląda mi to raczej na uszczelniacze ponieważ jak postój albo odpalam nie jest to chmura dymu, wykręciłem świece na tym jednym banku 1 od maski zawaliła olejem albo czymś takim, 2 w porządku czyściutka, 3 zawaliła znowu olejem albo czymś takim, 4 w porządku czysta. Wykręciłem nowe świece po 10 minutach wyjołem znowu zawalone jakimś olejem, zmierzenia kompresja na każdym A mówimy tu o prawym banku prawidłowa ma 13.7 pierwszy 13.5 drugi 13.7 trzeci i 13.6 czwarty więc wartości prawidłowe na chłodnym silniku jeśli się mylę proszę mnie poprawić. Wszystkie uszczelki w silniku wymienione był cały wyciaganyni uszczelniany panewki korbowe nowe założone, odma wymieniona 1.5 roku temu ale to by dymił z dwóch na raz. Na komputerze absolutnie żadnych blebów wanosy chodzą prawidłowo rozrzad prawidłowo. Nie mam pojęcia co dalej wanos zregenerowane. Wszystko zrobione A jak deptasz w gaz to dymi. Ile oleju bierze niewiem bo zauważyłem to kilka dni temu będę jeżdził to zobaczę. Bardzo proszę o pomoc poradze pomysły cokolwiek ponieważ już nie wiem co robić od grudnia włożyłem w silnik 8000 I myślałem że pojezdze kilka miesięcy bez niczego A tu silnik włożony i znowu big problem. Auta niechce zmieniac. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc może ktoś coś wie w tym temacie.
     
  2. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    1 194
    Docenione treści:
    259
    Miasto:
    PLE
    Odma nie wali olejem. Kolektor suchy?
     
  3. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 308
    Docenione treści:
    955
    Miasto:
    grudziadz
    A silnik pracuje prawidłowo ?
    Odma wymieniona ale trzeba ją mimo wszystko sprawdzić .
     
  4. Sawdam

    Sawdam Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gliwice
    Odma wymieniona była 1.5 roku temu teraz nie zaglądałam do niej ale czy to by tłumaczyło że dymi tylko z jednego banku z jednej rury oba banki są rozdzielone bo to v8 .Na końcu rury jest czarny nalot taka sadza.

    W kolektorze troszkę oleju zawsze jest ale podobno tak we wszystkich m62.

    Silnik chodzi prawidłowo nic nie rzuca idzie dobrze jak by nie dymił to nawet bym nie wiedział że coś się dzieje.

    Jak by była odma to wydaje mi sie że kopciło by równomiernie z obydwoch ale może ktoś.ma.wieksze doświadczenie z tym silnikiem.
     
    Ostatnio edytowano: 20-04 19
  5. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 649
    Docenione treści:
    148
    Miasto:
    wólka
    Objaw jakby uszczelniacze zaw. pospadały
     
  6. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 308
    Docenione treści:
    955
    Miasto:
    grudziadz
    To że v8 to wiemy , sprawdź te odmę a czy z głowicami było coś robione.
     
  7. Sawdam

    Sawdam Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gliwice
    Ok odme sprawdzę po świetach , z głowicami nic nie było robione A czy uszczelniacze dawały by taki efekt dziwny ? Jedyne co to wszystkie uszczelki więc cały kolektor był ściągany.
    A czy odma miała by taki efekt że olej był by tylko w 1 i 3 cylindrze? W prawym banku, i czy mogły dwa pierścienie strzelić w 1 I 3 w tym samym czasie pomimo bardzo dobrej kompresji?
     
    Ostatnio edytowano: 20-04 19
  8. PySIEK

    PySIEK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    424
    Docenione treści:
    75
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Czeka cie rozebranie motoru.Byc moze powpadal syf przy demontazu kolektora i zrysowało gładzie
     
  9. Sawdam

    Sawdam Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gliwice
    No ok syf mógł wpaść ale jednocześnie tak samo do 1 I do 3?
     
  10. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    1 194
    Docenione treści:
    259
    Miasto:
    PLE
    Coś mi się wydaje że się skończy na wymianie pierścieni.

    Wysterczy że ktoś jeździł na niepalących cylindrach i olejowe wytarte jak żyletki. Wtryskiwane paliwo zmywa olej a efekt jest jaki jest
     
    Ostatnio edytowano: 20-04 19
    komar200 lubi to.
  11. Sawdam

    Sawdam Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gliwice
    Auto większość czasu jeździ na gazie a wcześniej nie zauważyłem żeby auto nie paliło na te dwa nie było żadnego nalotu i równo chodził. Niewiem czy od razu głowice ściągać. Czy przyczyny szukać innej
     
  12. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 649
    Docenione treści:
    148
    Miasto:
    wólka
    Pomiar ciśnienia nie jest miarodajny.- trzeba go powtórzyć - najlepiej żeby to zrobił jakiś przytomny mechanik
     
  13. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    2 694
    Docenione treści:
    1 220
    Miasto:
    łódź
    ale gdzie takiego znajdziesz przed świetami :eek::eek::eek::eek::eek::eek:
     
  14. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 649
    Docenione treści:
    148
    Miasto:
    wólka
    Mam na myśli niedaleką przyszłość
     
    dysfunkcyjny i pawel2406 lubią to.
  15. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    2 694
    Docenione treści:
    1 220
    Miasto:
    łódź
    do wtorku ba ! a nawet środy wątpie :D:D:D:D
     
  16. Sawdam

    Sawdam Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gliwice
    Ciśnienia mierzył gość który zajmuje się v8 razem ze mną kręciliśmy na każdym cylindrze po 4 razy. On narazie mówi że niema pomysłu na to.
     
  17. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 649
    Docenione treści:
    148
    Miasto:
    wólka
    Proponuję na dwa strzały plus proba olejowa - dziwnym trafem -olejowe- cyl. mają większą kompr......
     
  18. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    1 194
    Docenione treści:
    259
    Miasto:
    PLE
    My tu mówimy o pierścieniach olejowych sprężanie nie ma tu nic do tego. Reasumując jaką powiesznię maja pierścienie olejowe w porównaniu z resztą pierścieni. Oczywiście jeśli chodzi o kontakt z gładzią cylindra. Olejowy się prędzej zetrze. Jeszcze "gazownik" problemy murowane. W sumie ilu mechaników tyle teorii.
     
    komar200 i pawel2406 lubią to.
  19. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    2 694
    Docenione treści:
    1 220
    Miasto:
    łódź
    teorie, teoriami efekt końcowy ten sam ,co tu szukać skoro każdy wie lub domyśla sie co jest tego przyczyną - bo skutek znamy ...i dlatego dam ci >LUBIĘ< HIHIHI
     
  20. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 308
    Docenione treści:
    955
    Miasto:
    grudziadz
    Ktoś gdzieś popełnił błąd
     
    pawel2406 lubi to.