• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Skoda 1.6 8v nie chodzi na wszystkich cylindrach

Michal691

Uczestnik
Dołączył
12.02.2017
Postów
36
Punktów
0
Wiek
31
Miasto
Łomża
Witam. Pacjent to Skoda Octavia 1.6 8v
Zaplon na kopułce
Silnik nie pracuje na 3 i 4 cylindrze licząc od rozrządu, wymienione Świece przewody kopułka i palec
Kompresja 14 barów
Wtryski podmieniane, po podłączeniu kontrolki do kostki wtrysku miga
Gdy zdejmuje przewód widać że jest iskra

Czy ktoś ma jakiś pomysł? Z góry dziękuję
 

Pawel23

SuperMechanior
Dołączył
7.03.2018
Postów
239
Punktów
44
Wiek
28
Miasto
Wołomin
Paliwo jest ciśnienie sprężania masz musi wina leżeć gdzieś w części którą wymieniłeś. Sprawdź rezystancje przewodow, moze wkładając świece straciłeś elektroda musi być przyczyną gdzies
 

Michal691

Uczestnik
Dołączył
12.02.2017
Postów
36
Punktów
0
Wiek
31
Miasto
Łomża
Przewody rezystancję mają, Świece całe, bez pęknięcia
Wtryski i świece podmieniałem
 

Pawel23

SuperMechanior
Dołączył
7.03.2018
Postów
239
Punktów
44
Wiek
28
Miasto
Wołomin
Nie pamiętam dokładnie ale nie ma tam przypadkiem czujnika położenia wału sprawdzalas go?? Zasilanie na wtryskach raczej jest jak podmieniane wszystko.
Automatyczne połączenie postów:

Sprawdź czy przewód od niego nie jest uszkodzony, tam chyba lubialo się coś przecierac o rozrusznik
 

Michal691

Uczestnik
Dołączył
12.02.2017
Postów
36
Punktów
0
Wiek
31
Miasto
Łomża
Sprawdzę, ale wtedy chodził by tylko na 2 pierwszych a 2 ostanie by odcinał?
 

alf28

SuperMechanior
Dołączył
3.10.2017
Postów
777
Punktów
150
Miasto
wieś
a sprawdziłeś czy idzie sygnał do wtrysków, bo innej opcji już nie ma, skoro wszystko działa.
 

Michal691

Uczestnik
Dołączył
12.02.2017
Postów
36
Punktów
0
Wiek
31
Miasto
Łomża
Silnik czasami ma ciężko zakręcić nie da rady przełamać

Zrobiłem test
Wykręciłem Świece i dmuchałem w 4gar a z 3 leci powietrze, wydaje mi się że tak nie powinno być

Kolejny test
Jak już odpali na podpiętych 4 to strzela w dolot, jak odepnę 4 lub 3 to już nie
Automatyczne połączenie postów:

Silnik czasami ma ciężko zakręcić nie da rady przełamać

Zrobiłem test
Wykręciłem Świece i dmuchałem w 4gar a z 3 leci powietrze, wydaje mi się że tak nie powinno być

Kolejny test
Jak już odpali na podpiętych 4 to strzela w dolot, jak odepnę 4 lub 3 to już nie
Czyżby uszczelka?
Dodam że mierząc kompresję jest na każdym 14barow
 

XMARIO

SuperMechanior
Dołączył
25.10.2018
Postów
5966
Punktów
6792
Miasto
Mazowieckie
kopułka na aparat na pewno dobrze zamontowana?
Automatyczne połączenie postów:

ta kopułka to na pewno kompatybilna z aparatem?
Automatyczne połączenie postów:

kod kapcia podaj w końcu, łatwiej będzie.
 

XMARIO

SuperMechanior
Dołączył
25.10.2018
Postów
5966
Punktów
6792
Miasto
Mazowieckie
rozbierz aparat zapłonowy, tam jest czujnik halla, jedyny czujnik który czyta obroty w tym kapciu.
rozbierzesz, to sam zobaczysz o co chodzi. do sterownika tez warto by zajrzeć, może na wtyku syf kiła i mogiła.
kolejny temat ustawienie zapłonu. tak se piszę, bo ostatnio dłubałem przy alm i też jakoś bez sukcesów jak na razie.
 

Radmor

SuperMechanior
Dołączył
21.03.2019
Postów
1190
Punktów
349
Tylko ten przedmuch mnie zastanawia
Jak jest taki przedmuch ...którego być nie powinno (!!) .>>>głowica do zdjęcia !
Automatyczne połączenie postów:

Jak jest taki przedmuch ...którego być nie powinno (!!) .>>>głowica do zdjęcia !
Tym bardziej że już pisałeś ...3 i 4 wypadają ..nie pracują właściwe ...oraz jest przedmuch miedzy 3 i 4 !
 
Do góry Bottom