1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

skoda 2,0 tdi - wymiana zaworu egr z chłodnicą

Dyskusja w 'Układ wydechowy' rozpoczęta przez użytkownika Dawidek126, 16-03 18.

  1. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    801
    Docenione treści:
    138
    Miasto:
    Piaseczno
    witam. Skoda superb 2013 2,0tdi 125kw( common rail) "CFGB" auto posiada napęd 4x4.
    jak wygląda wymiana, czy trzeba wyciągać element skrzyni biegów odpowiedzialny za przeniesienie napędu na tył i czy trzeba wyjąć półoś?? jak to czasowo wygląda...w passatach z przednim napędem wyciągam filtr cząstek stałych poprzez opuszczenie belki i jest dostęp do całego elementu ale tam też trochę inaczej turbina usytuowana.A jak to wygląda w 4x4 bo nie robiłem takich....

    pozdrawiam
     
  2. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 880
    Docenione treści:
    1 733
    Miasto:
    London
    Adres strony:
  3. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    801
    Docenione treści:
    138
    Miasto:
    Piaseczno
    po wymianie takiego zaworu jakaś adaptacja??
     
  4. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    801
    Docenione treści:
    138
    Miasto:
    Piaseczno
    bez rozpięcia półosi i wyjęcia "rozdzielacza" napędu raczej sie nie da... dołączę zdjęcie z neta . rozdzielacz zasłania rurki od spływu i zasilania turbiny a bez ich demontażu nie da sie tak prosto. dużo roboty żeby wyjąc ten rozdzielacz i czy spuszczać olej ze skrzyni i z rozdzielacza?? po wyjęciu półosi trzeba flanszę chyba zdemontować czy od razu ten rozdzielacz można odkręcać??

    zdjęcie

    pewne że trzeba to wyjąć ale interesuje mnie czy przy wyjmowaniu poleje sie olej z tego rozdzielacza czy ze skrzyni biegów czy odrazu z jednego i z drugiego trzeba zlewać?? sam demontaż w miarę prosty chyba 5 śrub i można wyjmować....
     

    Załączone pliki:

    Ostatnio edytowano: 16-03 18
  5. lisek171

    lisek171 Początkujący

    Online
    Dołączył:
    22-11 14
    Postów:
    66
    Docenione treści:
    17
    Zerowanie wartości wyuczonych zaworu EGR czy jakoś tak w vcds