1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Skoki kata wtrysku audi 2.5

Dyskusja w 'Układ paliwowy' rozpoczęta przez użytkownika Diagbox10, 19-11 18.

  1. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 667
    Docenione treści:
    696
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Jutro bede mial cudo 5 cylindrowe aat i kat wtrysku skacze 12 jednostek. Nastawnik oczyszczony. Jaki problem?
     
  2. pawcar

    pawcar Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    888
    Docenione treści:
    251
    Miasto:
    Bristol
    Klin na wale.
     
  3. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 667
    Docenione treści:
    696
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Na jakim wale
     
  4. mathiass

    mathiass Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    1-10 11
    Postów:
    950
    Docenione treści:
    114
    korbowym :)
     
  5. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 667
    Docenione treści:
    696
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Ta pompa ma naped z walka rozrzadu paskiem to sugerujecie ze moze od luzu na wale korbowym?
     
  6. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 765
    Docenione treści:
    1 394
    Miasto:
    Olsztyn
    Nastawnik nie ma nic do kąta wtrysku.
     
  7. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 667
    Docenione treści:
    696
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Wiem ze nastawnik nie. Ale dawka skacze razem z kątem. 2.8 do 4.0. Ktos czyscil go. Paliwo z powietrzem moze. Troche bumbelkow leci. Nie chce mi sie rozkręcac rozrzadu zeby zobaczyc klin na wale. Budzetowy klient.
     
  8. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 503
    Docenione treści:
    2 218
    Miasto:
    Mazowieckie
    Napinacz? Pasek napinacz, obadac ruszyć ustawić albo wymienić?
    Tak se strzelam. Pamiętam to z WV T4 .
     
  9. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 667
    Docenione treści:
    696
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Napinacz napięty jak fabryka każe. Podejrzewam ze powietrze robi robote. Ale czy dawka tez by skakala?
     
  10. Giemza

    Giemza Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    23-12 12
    Postów:
    811
    Docenione treści:
    134
    Miasto:
    Lublin
    Jak jest klient budżetowy to się go goni bo z takimi autami potem jest najwięcej problemów,siedzenia i brak pieniędzy. Sam się o tym przekonałem.
     
    PRO-Motor lubi to.
  11. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 503
    Docenione treści:
    2 218
    Miasto:
    Mazowieckie
    Nie bądź taki cwaniak bo cie pająki za obraz wciagnom.
    Czasem trza pomóc i tyle.
     
  12. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    394
    Docenione treści:
    221
    Miasto:
    Wrocław
    Użyj oscyloskopu , Synchronizacja Wał - Wałek.
     
  13. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 765
    Docenione treści:
    1 394
    Miasto:
    Olsztyn
    pomożesz za free a i tak będzie drogo... życie. Niedługo pyknie mi 25lat działalności, wiem co mówię ;)
     
    Lechtak lubi to.
  14. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 667
    Docenione treści:
    696
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Tam nie ma chyba czujnika wałka. To stary AAT
     
  15. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    394
    Docenione treści:
    221
    Miasto:
    Wrocław
    Przetwornik ciśnienia w pierwszy cyl. + wał . Albo Tylko przetwornik ciśnienia i analiza pracy.
    10-15 minut i wszystko jasne.
     
    dejot43 lubi to.
  16. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 667
    Docenione treści:
    696
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
  17. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 248
    Docenione treści:
    577
    Miasto:
    Radom
    1. Czujnik NBF wywalony duży luz = niestabilny kąt
    2. Zawor kąta zmeczony życiem przyciera się zerknij na pobór prądu czy stabilny
    3. Zmiany dawki - usterka nastawnika
    4. Do zmierzenia ciśnienie paliwa na pompie.

    Potrzebne Oscyloskop, generator pwm, cegi i manometr. Działaj.
     
    Lechtak i dejot43 lubią to.