1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Skrzynia Gm 5l40e diagnoza

Dyskusja w 'Układ napędowy' rozpoczęta przez użytkownika Bybol, 14-02 20 o 1:25.

  1. Bybol

    Bybol Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    216
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Limanowa
    Witam. Borykam sie z pewnym problem od dłuższego czasu odnośnie tej skrzyni a objawiał sie uderzeniem z 2 na 3 bieg i cały czas sie pogarszało. Jakiś czas temu opisywałem problem ale nikt mi nie potrafił pomóc. Koniec końców zabrałem sie za to po swojemu. Skrzynia zdemontowana, konwerter do regeneracji ale fachowiec po rozcięciu go stwierdził że nie jest zły ale mimo wszystko kazałem zrobić. Mechatronika wysłana do Białegostoku do Zdanewicza i jest idealna. Pozostały problem z mechanicznej strony otóż po sprawdzaniu powietrzem około 6 atmosfer pracy poszczególnych koszów/sprzęgieł słuchać wyraźne nieszczelności natomiast po rozebraniu "tłoki" wyglądają przyzwoicie i są miekkie ale zastanawiają mnie dziwne zaworki niby przeciążeniowe i przez nie ucieka powietrza. Jaka jest ich zasada działania ? Ktoś podpowie ?
     
  2. Mikidz

    Mikidz Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    957
    Docenione treści:
    375
    Miasto:
    Pomorskie
    Mam gdzieś chyba manuala od tej skrzyni. Jak nie zapomnę, to jutro podrzucę jak będę przy kompie.
     
  3. Komornik

    Komornik Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-02 14
    Postów:
    519
    Docenione treści:
    95
    Jeśli jesteś z Białegostoku to przyjedź ci sprzedam zawór zmianowy 2-3.
     
  4. Bybol

    Bybol Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    216
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Limanowa
    Kolego ja jestem z małopolskiego :) A jak wygląda ten zawór zmianowy ? Na tą chwile zauważyłem że na pierwszym koszu od pompy oleju są nieszczelne pierścienie teflonowe i podczas dmuchania powietrzem jeden tłok pracuje dobrze ale drugi też powoli sie podnosi a nie powinien. Cały zestaw zamówiony koszta znikome bo 80zł i zobaczymy co to będzie.
     
  5. Komornik

    Komornik Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-02 14
    Postów:
    519
    Docenione treści:
    95
    Będzie to samo bo te pierścienie jeśli wyglądają ładnie to samym powietrzem zawsze przedmuchuja. Olej je uszczelnia.
     
  6. Bybol

    Bybol Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    216
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Limanowa
    No to co proponujesz kolego ??