1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Smax ciężko pali

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika krzysied753, 8-10 18.

  1. krzysied753

    krzysied753 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-09 16
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Łomża
    Witam mam taki problem Ford smax 2.0 tdci 140km 2006r strasznie ciężko odpala bez względu na to czy zimny czy rozgrzany, moc ma normalnie nic nie szarpie i nie przerywa jedyny blad jaki jest to :
    P02E1- sterowanie wydatkiem powietrza dolotowego silnika diesla, zakres/parametry, nieciagly
    Wydaje mi sie ze ten blad moze dotyczyc przepustnicy ewentualnie nagaru w niej, co sadzicie od czego zaczac i czy ten blad moze miec cos wspólnego z odpalaniem?
     
  2. DK1993

    DK1993 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-06 18
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    4
    Ciśnienie na szynie podczas próby uruchomienia jakie ma?
     
  3. krzysied753

    krzysied753 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-09 16
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Łomża
    Podczas proby uruchomienia wzrasta nawet do 60000kpa czyli jakieś 600bar a jak juz chodzi to okolo 300bar
     
  4. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    4 070
    Docenione treści:
    2 110
    Miasto:
    turek
    za dużo. odpalic powinien już powyżej 200. w tym kierunku musisz szukać.
     
    pawel2406, winetoo oraz lukkiwlkp lubią to.
  5. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    386
    Docenione treści:
    211
    Miasto:
    Wrocław
    Czujnik wału wałka, przepustnica gasząca.
     
  6. krzysied753

    krzysied753 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-09 16
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Łomża
    A co chodzi o ten blad to mozna go podciagnac pod ta przepustnice?

    Zapomnialem dodac jednej rzeczy ze czasami odpala idealnie np na 10 razy 3 odpali ok
     
    Ostatnio edytowano: 8-10 18
  7. krzysied753

    krzysied753 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-09 16
    Postów:
    54
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Łomża
  8. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Aylesbury
    Regulator cisn paliwa podmien ,albo czujnik cisn paliwa on ma ewidentnie za duże ciśnienie na start.
     
  9. romys73

    romys73 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-01 14
    Postów:
    1 132
    Docenione treści:
    101
    Miasto:
    abingdon
    daniel0515 dobrze sugeruje
     
  10. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    386
    Docenione treści:
    211
    Miasto:
    Wrocław
    Myślę ze temat przerósł k..756