1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Sprinter 906 311cdi brak reakcji na gaz

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika SZA7BA, 23-04 19.

  1. SZA7BA

    SZA7BA Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Ktos cos moze doradzi bo juz mam dość
    Auto w ogóle nie reaguje na pedal gazu.
    We wtyczce od pedalu na każdym kablu brak napiecia
    Dwa błędy stale których nie da sie usunąć
    -P0122
    -P0222
    Po odpaleniu dochodzi blad czujnika MAP
    Dane czasu rzeczywistego pokazuja po odpaleniu poozenie przepustnicy 90 a zadaną okolo 10. I faktycznie jest otwarta calkiem. Po zgaszeniu sie ona zamyka na chwile i później puszcza i komp pokazuje zmiane polozenia.
    Sygnal z pedalu gazu dwie wartosci ciągle 0%
    W sterowniku abs jest blad elektronika silnika brak autoryzacji lub jest ona nie wlasciwa w nawiasie pedal gazu.
    Przepustnice mam dwie na kazdej to samo. Pedaly mam 3 kazdy to samo.
    Jakieś pomysly moze ktos ma.
    Auto odpala i chodzi w porzadku. Sprawnie reguluje wolnymi obrotami jak ruszam na jaowym
     
  2. pen1

    pen1 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-02 19
    Postów:
    66
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Południe
    Okablowanie.
     
    toomii76 lubi to.
  3. SZA7BA

    SZA7BA Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Przegladalem to wyglada w porzadku. Czy moglo sie cos rozsypac we wiazce?
     
  4. pen1

    pen1 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-02 19
    Postów:
    66
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Południe
    Jak najbardziej, przepatrz ją pod kątem zwarcia i przepływu prądu pod obciążeniem.
     
  5. SZA7BA

    SZA7BA Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Czy da sie to zrobic jakos bez przegladania kabla po kablu ? Czy trzeba jednak pruć i szukac
     
  6. pen1

    pen1 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-02 19
    Postów:
    66
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Południe
    Żarówka reflektorowa i omomierz.
     
  7. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    366
    Wiosna Biedronia. Trzy pedaly z mercedesa.
     
  8. SZA7BA

    SZA7BA Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Witam ponownie. Dalej walcze z dziadem. Wymienilem cala wiazke od przepustnicy do sterownika oraz od pedalu so sterownika. Nie dało to zadnego efektu. Mozliwe ze sterownik padl? Jakies sugestie ?
     
  9. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    366
    Tak
     
  10. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 208
    Docenione treści:
    389
    Miasto:
    WLKP
    Tam sa trzy linie zasilan 5V.Podłacz SD i podpowie ci co jeszcze jest zasilane na tej samej lini.Robiłem cos podobnego dawno i na tej lini co wisi pedał gazu byl zasilany jeszcze czujnik w misce oleju,chyba przepustnica i EGR i czujnik cisnienia paliwa.U mnie po wymianie czujnika cisnienia paliwa wszystko wrociło do normy.Błedy miałem przejsciowe a nie stałe jak ty.
     
  11. SZA7BA

    SZA7BA Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Rozebralem sterownik okazalo sie ze qoda poszla i posniedzial. Wyczyscilem zalozylem i jeden z bledow zniknal i jeden z dwoch parametrow polozenia pedalu gazu zaczal zyc. Ale zginelo napiecie na drogi i trzeci wtrysk. Oddalem ster do magika i wtryski znowu zyja ale z powrotem wrócił blad pedalu i znowu martwy. Probowalem odpinac po kolei wszystko co sie da, czujniki cisnienia paliwa powietrza egr czujnik poziomu oleju przepustnice sonde turbo i nic nie pomaga. Gosc co sterownik robił nie by sprawdzal ze ze sterownika napiecie na stole wychodzi na pedal.
     
  12. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    366
    Albo wytrysk albo pedał
     
  13. SZA7BA

    SZA7BA Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Wtryski tez odpinalem. Pedały w sumie 3 sztuki mam wczesniej działające i nic
     
  14. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Szczytno
    Ciekawy jestem jak Ty otworzyłes te edc16.. ;)
     
  15. SZA7BA

    SZA7BA Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Co masz na myśli
     
  16. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Szczytno
    Że ten sterownik jest odwrotnie klejony. 90% prób otworzenia kończy się smietnikiem sterownika.. zrób lepiej odczyt puki coś działa :)

    Nawet osoby co robią tylko ecu nie otwierają do odczytu..
     
    dejot43 lubi to.
  17. SZA7BA

    SZA7BA Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Wycialem boki obudowy by usunac klej. Dzieki temu znalazłem sie w tych 10% :p
     
    126marcin lubi to.
  18. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Szczytno
    Chyba nie do końca jak po otwrzeniu przestał działać całkowicie
     
  19. SZA7BA

    SZA7BA Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-04 19
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    Nie przestal dzialac. I nie trzeba byli go wywalac do smieci.... Zginelo napiecie dwoch wtryskow po czyszczeniu, nie po otwieraniu.

    Jak to taki problem to moge to robić zawodowo, wystarczy cierpliwość :p Jedyne co zrobiłem źle to nie potrzebnie na własną rękę go czyścilem
     
    Ostatnio edytowano: 27-05 19
  20. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 871
    Docenione treści:
    1 491
    Miasto:
    Olsztyn
    Masz zrobiony backup sterownika ? :D