1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Sprzęgło półodśrodkowe

Dyskusja w 'Przyszły mechanik, szkoła' rozpoczęta przez użytkownika adriandobrzyniecki, 28-01 20.

  1. adriandobrzyniecki

    adriandobrzyniecki Nowy

    Offline
    Dołączył:
    28-01 20
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam, Czy jest ktoś w stanie wytlumaczyć jak zachowuje się dźwigienka w tym sprzęgle w rożnych sytuacjach?
     

    Załączone pliki:

  2. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 362
    Docenione treści:
    2 215
    W jakich sytuacjach ???
     
    Ostatnio edytowano: 28-01 20
  3. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    3 826
    Docenione treści:
    919
    Miasto:
    Lubliniec
    W polodsrodkowy część docisku zapewniają sprężyny dociskowe. Resztę docisku zapewnia obciążnik bezwładnościowy i to pewnie jest ta dźwigienka. Jednym słowem im szybciej się to obraca to dźwigienka bardziej się wychyla i zwiększa docisk
     
    Wjs lubi to.